Вести
24. 06. 2013.
Мере државне штедње и судбина медија
У емисији „У средишту пажње“ Радио Београда 1 у среду 19. 06. 2013. године, поводом кризе државног медија ЕРТ у Грчкој, отворена су питања актуелна и у другим земљама - како уредити медијски простор у условима штедње и беспарице?
Какав је статус и каква ће бити судбина јавних сервиса? Да ли ће мере штедње и у другим земљама погодити део медијског простора који припада јавном информисању?
Проф. Мирољуб Радојковић није имао времена да потпуно одговори на сва постављена питања. Да је имао времена, уверен сам да би професор објаснио зашто је досадашња либерална или економија понуде била заснована нарочито на огласним порукама које су производиле и преносиле уз накнаду медијске организације, јавне и комерцијалне, старе и нове.
Штавише, да је имао више времена, верујем да би професор објаснио и зашто ће у новој економској политици, заснованој на економској или државној интервенцији, медијске организације имати све мање комерцијалног посла и прихода од реклама. Јер, према економској теорији Џона Мајнарда Кејнза и његових следбеника, пуна запосленост и стабилна привреда могу се осигурати само постојаном државном интервенционом и пореском политиком, контролом цена, и тако даље.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.