Вести
29. 05. 2013.
Информативне медијске компаније морају фундаментално да се мењају
Горица је 17. маја била домаћин међународног медиjа панела са горућим питањем медијског света: Да ли је прекасно за трансформацију медија?
Реномирани учесници панела су се слозили да информативне медијске куће треба да спроведу брзу трансформацију и да се прилагоде новој, дигиталној реалности да би обезбедиле опстанак.
Оне треба да усвоје нове пословне моделе који ће обезбедити додатне изворе прихода да би одржали суштински разлог свог постојања који је угрожен падом тиража штампаних издања и смањењем прихода од оглашавања.
Др. Дитмар Сантин, оснивач и директор Аустријског Института за медијске стратегије, је уверен да је решење за медијске компаније у дигитализацији и интеграцији, еxтензији бренда и разноликости.
"Ако се медијске компаније буду носиле са овим изазовима како треба, оне ће зивети и за 10 година”. "Снага медијског бренда се не заснива искључиво на садрзају, она се састоји из емоција и сензација које људи гаје према медију. Најјачи медијски брендови су они који досежу своју публику без обзира на платформу коју користе," рекла је Јања Бозић Маролт, оснивачица и директорка "Медиане" и додала да су читаоци врло лојални свом омиљеном медија бренду, како показује истразивање "Медиане".
Томас Бела, оснивач и директор, "Piano Media" (Словачка), је уверен да медијске куће могу да наплате он-лине садржај без губитка саобраћаја на њиховим веб страницама ако имају добар know-how.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.