Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Нова.рс: Фирма Јоване Јоксимовић добила послове од "Србијавоза" вредне више од 60.000 евра
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

18. 09. 2024.

Аутор: Дуња Марић Извор: Нова.рс

Нова.рс: Фирма Јоване Јоксимовић добила послове од "Србијавоза" вредне више од 60.000 евра

Маркетиншка агенција "Majo public", у власништву Јоване Јоксимовић и Мање Грчић, добила је два посла од "Србијавоза" у периоду од две недеље, пише Нова.

Ови послови, који се односе на односе са пласирање информација и креирање садржаја на друштвеним мрежама, вредни су више од 60.000 евра, пише портал Нова.рс.

"Србијавоз" је доделило два уговора фирми "Мајо публиц", чије су власнице Јована Јоксимовић и Мања Грчић, вредне 7.171.200 динара, односно око 61.300 евра, са ПДВ-ом.

Како се наводи у одлукама објављеним на Порталу јавних набавки, у питању су послови пласирања и дистрибуције информација за јавност/ПР стратегија, као и одржавања друштвених мрежа и израде садржаја, пише Нова.рс.

Посао услуге планирања и дистрибуције информација за јавност, односно ПР стратегије је додељен 3. јула.

"Мајо публиц" била је једина фирма која је доставила понуду, која је износила 2,99 милиона динара без ПДВ-а. Са порезом, то је тачно 3.585.600 динара, односно око 30.600 евра.

Они су, иначе, били једини понуђачи.

Други уговор фирми "Мајо публиц" додељен је две недеље касније, 17. јула. Тим уговором "Србијавоз" им је доделио посао одржавања друштвених мрежа и израде садржаја. Вредност посла је иста - 3.585.600 динара, односно 30.600 евра, укључујући ПДВ.

Поред њих, понуду је доставила и Агенција за односе с јавношћу, маркетинг и ТВ продукцију "Фирст медиа гроуп", у власништву Оливере Јовићевић, која је била повољнија и износила је око 2,5 милиона динара, односно 21.500 евра са ПДВ-ом.

Како се наводи у званичној документацији, понуда Оливере Јовићевић је одбијена јер - није испуњавала све услове.

Њена фирма, како се наводи, није водила друштвене мреже за барем два предузећа која се баве темама у области саобраћаја у претходне две године, нема барем четири пројекта екстерне комуникације у домену путничког саобраћаја и нема искуство у комуникацији на друштвеним мрежама у претходне три године.

Јована Јоксимовић, главна и одговорна уредница новинске агенције Тањуг и водитељка на телевизији К1 и Мања Грчић, директорка ТВ К1, покренуле су 2019. године "Мајо публиц", фирму која се бави комуникацијама и односима с јавношћу.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси