Вести
26. 02. 2013.
Хералд Трибјун мења име
Њујорк Тајмс мења име његовог Интернешнел Хералд Трибјуна у "Интернешнел Њујорк Тајмс", чиме укида глобални бренд који вуче традицију још од 1887.
Лист ће под новим именом почети да излази током ове године, саопштио је Њујорк тајмс, који ће о овој промени објавити више детаља наредних месеци, током транзиционог периода, пренела је агенција Блумберг на свом сајту.
"Постоји значајан потенцијал за раст претплатника Њујорк Тајмса ван Сједињених Држава", изјавио је извршни директор Тајмса Марк Томсон и додао да је сада "прави тренутак" за промену имена ИХТ-а у Интернешнел Њујорк Тајмс, како би се креирао јединствени глобални медијски бренд.
Дневник Њујорк Тајмс сада зарађује више од својих читалаца него од реклама, захваљујући претплати на своје интернет-издање, која сада има више од 640.000 корисника. Као и Њујорк Тајмс и Хералд Трибјун има такозвани "пејвол" (паywалл), који значи да читаоци морају да плате, ако желе да прочитају све текстове на интернет-издању.
"Дигитална револуција претворила је Њујорк Тајмс од великих америчких новина у један од најпознатијих светских информативних гласила. Желимо да искористимо ову прилику да привучемо међународну публику, дигиталне претплатнике и оглашиваче", изјавио је директор Њујорк Тајмса.
Лист који је стартовао као европско издање Њујорк Хералда преузет је од Њујорк Тајмса 2003. године. Бренд "Интернешснел Хералд Трибјун" био је омиљен међу Американцима који су се задесили на путу, као и међу странцима који говоре енглески, а нарочито у Паризу где је седиште листа.
У филму Жана Лика Годара "До последњег даха", класику француског новог таласа, постоји сцена са девојком која на париској улици продаје управо Хералд Трибјун. Од 80-тих година прошлог века ИХТ је своје готове стране, сателитском везом, слао у Хонг Конг, где је такође штампан и тако постао први лист који је излазио у истом тренутку на супротним странама света.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.