Вести
18. 02. 2013.
New York Times први пут зарадио више од читалаца него од оглашивача
NY Times је у прошлој години забележио веће приходе од продаје онлајн и штампаних издања, него од оглашавања.
Приходи од новина расли су за 10.4 посто, на 952.9 милиона долара, углавном због раста дигиталне претплате и раста цене штампаних издања. Приходи од оглашавања пали су у 2012 за 5.9 посто на 898,1 милиона долара, наводи NY Times.
"Бележимо пораст претплате на наша онлиајн издања, али и на штампана. Заправо, први пут откад излази лист имамо већу зараду од продаје штампаних и онлајн издања, него од оглашавања", изјавио је директор медијске групације NY Times, Марк Томпсон.
Стратегија развоја групације била је усредсређена на интернет претплатнике, објаснио је Томпсон, рекавши како је крајем децембра забележено 668.000 претплатника, што је за 13 посто више него три месеца раније. Проблематично је, казао је Томпсон, било тржиште оглашавања с падом од 5.9 посто.
За целу годину Times Company је известила о нето заради од 133 милиона долара, или 87 центи по деоници, у поређењу с губитком од 39.7 милиона долара , или 26 центи по деоници, годину дана раније.
Осим New York Times, пораст претплате на дигитална издања бележе и други амерички дневни листови. Примера ради The Boston Globe и BostonGlobe.com, расли су у 2012 за осам посто, на око 28.000 претплатника.
"Показана спремност корисника овде и широм света да плате за високо квалитетено новинарство по којем су NY Times и други наслови компаније познати, биће кључни елеменат наше стратегије раста, коју тренутно развијамо и о којој ћемо моћи пуно више рећи касније ове године", казао је Томпсон.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.