Вести
16. 01. 2013.
Богосављевић лажира податке о тиражима!
Агенција „Стратеџик маркетинг“, чији је директор Срђан Богосављевић, у протекла два месеца, а нарочито пред новогодишње празнике, у својим извештајима, а на основу наводних истраживања о тиражу, лажира податке о читаности Курира.
Агенција, наиме, наводи да је читаност нашег листа чак три пута мања од реалног броја људи који га дневно прочитају.
Најекстремнији случај лажирања података био је у време новогодишњих и божићних празника, кад је Курир бележио рекордан тираж и био убедљиво најпродаванији у држави.
Циљ је финансијски угрозити пословање најтиражнијег дневног листа и смањити оглашавање, јер су остали безуспешни покушаји да нас застраше и утичу на уређивачку политику.
Упадљива је „случајност“ да „Стратеџик маркетинг“ лажира податке о Куриру баш у периоду кад је наш лист почео да пише о сумњивим пословима градоначелника Београда и лидера ДС Драгана Ђиласа и његове маркетиншке агенције „Дајрект медија“.
Ниједан медиј у Србији, осим Курира, није смео ни да помисли да критички пише о Ђиласу из страха да не остане без прихода од реклама његове „Дајрект медије“, која има готово монополски положај на тржишту реклама у Србији - контролише 30 до 55 одсто тржишта оглашавања и одређује у којим медијима ће се појавити рекламе приватних, али и великих државних компанија.
Богосављевић ипак признао: Курир је увек веома читан
За Срђана Богосављевића, директора „Стратеџик маркетинга“, изгледа да је и овако снижен тираж висок.
- На састанку сам, не знам податке напамет, али читаност Курира је стандардно висока.
Нисам приметио да је било пада. Можда је било неких осцилација на дневном нивоу - навео је Богосављевић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.