Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Колико гледалаца, толико и моћи
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

18. 12. 2012.

Аутор: Светлана Палић Извор: Блиц

Колико гледалаца, толико и моћи

Најмоћнији у српском шоубизнису окупљени на једном месту, барем на први поглед, изгледају као да не иду једни уз друге.

Ту су представници народњачке музике, класици рокенрола, али и промотери модернијих и алтернативних музичких стилова: од вечитог Здравка, чијим песмама време не може ништа, до моћне Цеце, коју обожавају и кад је у затвору. Али сви они имају нешто заједничко, што их уједињује на листи најмоћнијих људи српског шоубизниса - бројну публику!

У естрадној прерасподели моћи предњаче продукцијске куће и њихови тимови који осмишљавају забавни и музички програм. Они су на заједничком задатку са власницима и директорима телевизија, композиторима и певачима чија популарност у земљи траје годинама, који успевају да у ова тешка времена народу понуде заборав, забаву, опуштање и бег од стварности. Али и нешто више - добру песму, квалитетну домаћу ТВ серију или филм. Корифеји шоубизниса овде су, сложићемо се, одговорно схватили своју улогу у мисији “хлеба и игара”. Хлеба је све мање, али игара, захваљујући њима, има довољно, а народ иако све сиромашнији, не жали да плати. Велики музички фестивали, попут Егзита, Бир феста или Гуче, крцати су, Комбанк арена бар једном месечно нуди концерт аутора или бенда звучног имена из земље, региона и далеког света. Убедљиво највише људи, очекивано, забаву налази у телевизијском програму, а ту је Гранд продукција неприкосновена ако се посматра удео у гледаности током целе године. Време риалити програма у затвореним кућама и фармама је изгледа прошло и на њихово место данас су дошли много квалитетнији програми који афирмишу таленте, попут „Првог гласа Србије” и „Ја имам таленат”, такође рекордера у гледаности.
Телевизијске серије незаобилазни су део живота већине грађана Србије, а са нестрпљењем ишчекујемо нове епизоде „Монтевидеа..” и почетак емитовања серије „Шешир професора Косте Вујића”. Чак и репризиране серије очигледно имају своје место за сва времена и све генерације. У изјавама које су за наш лист дали најмоћнији у шоубизнису види се да су наопорно радили, да им рејтинзи, гледаност и посећеност није пала са неба у крило и, што је најважније, да ће упркос кризи следеће године бити још бољи.

 

1 Саша Поповић, „Гранд продукција"

Народ воли то што радимо

То што сам доспео на прво место ваше топлисте плод је мог петнаестогодишњег рада. Ја заиста доста радим, немам слободан дан у недељи. Највећи успех смо остварили ове године с укупним рејтинзима и параметрима гледаности. За све ове године када би се сабрало колико је гледалаца пратило „Гранд шоу”, „Гранд параду”, „Звезде Гранда” или „Народ пита” имали бисмо најмање дупло већи рејтинг од свих других забавних продукција у Србији. Оно што мене радује, то је чињеница да наш народ воли то што радимо у Гранд продукцији. Петнаест година радимо емисије за најширу публику и мењамо се набоље. Сада су наши технички капацитети бољи него раније, сценографија раскошнија. Свесни смо да живимо у периоду велике кризе и покушавамо да се прилагодимо суровим законима тржишта. Покушавамо да одржимо у животу музичку индустрију која је због пиратерије упропашћена. Планирамо да следеће године радимо још већи број својих емисија.

2 Снежана Матић Перић, „Адреналин”

Подигли смо стандарде продукције

Овакав пласман видим као резултат огромног напора који је читав тим „Адреналина“, на чијем сам челу, улагао протеклих година како бисмо истрајали у уверењу да квалитетан садржај неминовно доноси и гледаност, што није увек било лако. У томе су нам помогли и партнери са телевизија који су умели да препознају наше идеје и који су имали поверења да заједно с нама уђу у реализацију наведених пројеката. Управо овако висок пласман показује да је и шира јавност увидела да је „Адреналин“ својим неодустајањем од принципа квалитета подигао стандарде независне продукције у Србији.

3 Дејан Јоцић , Прва телевизија

Добар тим кључ успеха

Прва телевизија је на медијско тржиште донела талас освежења, велики број нових програма и квалитет, због чега смо за кратко време постали најгледанија комерцијална телевизија у Србији. Циљ смо постигли са неупоредиво мањим буџетом у односу на конкуренцију. У томе управо лежи моћ, не само у шоубизнису, већ у свим другим пословним аспектима, добар тим, јасне идеје и циљеви, прилагодљивост и храброст да будете другачији. У условима економске кризе никоме није лако, али ми се истински трудимо да одржимо квалитет и да одемо неколико корака даље. Тако смо у новој сезони обезбедили чак девет нових домаћих серијских програма. И наравно, на крају, нешто што не треба заборавити, наша публика нам је дала ту моћ, односно предност у односу на друге.

4 Жељко Митровић , „Пинк Медиа Група”

Препознали смо светски тренд

Протекле године сам пуно радио и резултати тог рада су сада видљиви. У временима кризе јако је тешко управљати телевизијама. Кад су времена добра свако може да води телевизију, али у кризним временима то могу само највећи професионалци. Ове године смо покренули нови канал „Пинк 2” и портал „Пинк Онлине”. Пакет наших сателитских и кабловских канала се увећава и ове године остварујемо значајне приходе од њихове продаје. Раст продаје наших ТВ садржаја је геометријски и у томе је будућност. Мислим да је наша моћ управо у томе што препознајемо шта је тренд у свету телевизије и што то први примењујемо.

6 Здравко Чолић, певач

Концерти ме чине моћним

Увек ми је драго кад људи препознају колико је вредно оно што радим. Трудио сам се ове године да моји концерти буду на највишем продукционом нивоу, како бих својој верној публици пружио максимално уживање. Воли ме публика, од најмлађих до најстаријих, и морам да учиним све за њу. Мислим да су листе које радите доста тачне. Оне широкој публици могу дати додатне информације о свему ономе шта се дешава у нашем шоубизнису.

7 Горан Стаменковић, „Емоушн”

Успели смо и у региону

Тешка су времена. Могуће је радити шоупрограме, али мора да се много више водити рачуна о трошковима. За мене је изазов радити и бити успешан у тешким временима. Ове године смо имали само једну серију. У плану је да следеће године имамо бар три серије и онда ће то постати профитабилно. Наша серија „Жене са Дедиња” имала је ове године велики успех у региону. Продали смо серију у све еxyу земље, а у Хрватској је веома гледана и чекамо почетак емитовања у Словенији. Развили смо сектор играног програма и повећали извоз у околне земље, јер српско тржиште се смањује. Очекује нас смањење трошкова и реструктурирање фирме.

8 Светлана Цеца Ражнатовић - певачица

Моћна сам једино на бини

Ја сам сваке године на листи најмоћнијих у шоубизнису, само варирам по бројевима - некад сам међу првих десет, а некад међу последњих десет. Прија ми уколико то посматрам као потврду свог рада. Бавим се музиком и осећам се једино моћном кад станем на бину испред хиљада људи који певају углас са мном. Моја моћ дакле лежи у томе и специфична је по томе што не морам да демонстрирам силу, да се истичем новчано и показујем да сам утицајна. Дакле, моја моћ је најлепша. Што се тиче кризе, она се осећа без разлике у свим сегментима, па неминовно и у шоубизнису, где су неприкосновени владари и најмоћнији људи из медија који креирају слику онако како пожеле. Медији могу да те подигну у звезде, али и да те сахране, без обзира да ли заслужујеш или једно или друго.

9 Душан Ковачевић, Егзит

Бићемо још бољи

Као директор новог Егзита, морам да кажем да је успех наше манифестације тимски и да без великог броја професионалаца који раде с нама ничег не би ни било. Друго, Егзит ће од ове године бити нека врста јавне манифестације коју ће сви моћи да прате и да учествују у њеном стварању. Идеја нам је да ујединимо „креативне индустрије” из Србије, али и из читаве Европе. Желимо да наредни Егзит у себи има све најбоље од претходних. Биће пуно изненађења и велики број пропратних манифестација. Разговарамо с великим бројем менаџера светских звезда да бисмо обезбедили главне извођаче за Егзит 2013.

10 Зоран Јанковић , „Кошутњак филм”

За добре увек има посла

Ово је била јако тешка година за све који се баве шоубизнисом. Ипак, успели смо да урадимо два пројекта „Шешир професора Вујића” и „Белу лађу”, тако да смо и даље значајан фактор у продукцији играних програма. Идуће године ће бити знатно боље, јер планирамо неколико нових ствари. Радићемо и игране филмове, јер је донет нов Закон о кинематографији који је доста стимулативан. Ово јесу тешка времена за рад у шоубизнис индустрији, али они који раде квалитетно увек имају посла. Наше старе серије се поново репризирају и продају се у читавом региону, тако да „Кошутњак филм” увек има посла.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси