Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Приходи од реклама у 2012. години на прошлогодишњем нивоу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

22. 11. 2012.

Извор: Ас медиа

Приходи од реклама у 2012. години на прошлогодишњем нивоу

Приход медија од оглашавања у овој години биће на нивоу 2011, када су медији од реклама прикупили 172 милиона евра, оценио је извршни директор агенције Nilsen odians менаџер Дарко Броћић.

На скупу у Београду, посвећеном петнаестогишњици рада независних медија, Броћић је казао да се на тржишту оглашавања не очекују „драматичне промене“ иако „криза траје, а пара је све мање“.

Према његовим речима, на стабилност прихода од реклама у овој години утицале су изборна кампања и неколико великих спортских догађаја. Директор Нилсена је подсетио да је 2008. година са 206 милиона евра била рекордна по нивоу прихода, које су медији ос тварили од продаје огласног простора, да би од 2009. до 2011. године уследила стагнација.

Највећи оглашивачи прошле године били су Prokter i Gembl, Телеком Србија, Беохемија, Хенкел, Vip mobajl, Лореал, Нивеа, Теленор, Кока-кола и Апатинска пивара, додао је Броћић. Учесници скупа, који су организовале Америчка агенција за међународни развој (УСАИД) и невладина организација IREX изразили су очекивање да ће медији следеће године живети горе и да ће „бити добро ако остане исто као у 2012“. Представници маркетиншких агенција Дајрект медија и Универзал медија, које држе више од 50 одсто тржишта оглашавања у Србији, навели су да 85 одсто клијената чине стране компаније.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси