Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Рекламе гласније од програма
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

20. 09. 2012.

Аутор: Б.Ц. Извор: Данас

Рекламе гласније од програма

Готово код свих телевизија са националном фреквенцијом и са подручја Београда јачина тона током рекламних блокова је већа у односу на остали део програма. Према мерењима Републичке агенције за електронске комуникације – Рател, укупна дозвољена јачина тона у појединим случајевима премашена је и за 30 одсто, речено је Данасу у РРА.

Мерењем су обухваћени програми оба канала националног јавног сервиса, телевизије Авала, Прва, Б92, Пинк, Хепи, али и два београдска емитера Студио Б и Метрополис. Рател је емитерима наложио да у најкраћем року отклоне уочене неправилности.

„РРА је поводом већег броја представки грађана у вези са неадекватном јачином тона у пријему ТВ сигнала, послала захтев Рателу за мерење јачине тона код емитера. Грађани су се жалили да је посебно јак тон за време трајања рекламних блокова“, истичу у РРА.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси