Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Пинк први на листи „плаћеника“ у изборној кампањи
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

08. 06. 2022.

Аутор: С. Чонградин Извор: Данас

Пинк први на листи „плаћеника“ у изборној кампањи

Александар Вучић потрошио је 5,9 милиона у кампањи за председника Србије. На основу увида у извештај о трошковима изборне кампање за Агенцију за борбу против корупције, а у који је Данас имао увид, из незваничних извора, телевизија Пинк је од целокупне суме, добила 1,5 милиона евра

Радио телевизија Србије приходовала је од изборне кампање Александра Вучића 662.000 евра, док је телевизија Прва „трећепласирана“ са 651.000 евра.

Агенција Media advertizing покупила је од Вучићеве председничке кампање 586.000 евра, а телевизија Хепи 205.000 евра.

Б92 је приходовала 154.000 евра, док је Студио Б инкасираo 99.600 евра.

Око 92.000 евра од председничке кампање Александра Вучића зарадила је и Адриа медиа у чијем је власништву Курир.

То значи да је председник Вучић потрошио око четири милиона на сопствену промоцију на телевизијама.

Када је реч о штампаним медијима, највише се у кампањи „обогатио“ лист Курир, и то са око 132.000 евра, док је на другом месту по количини новца добијених од тима Вучића – Информер – са око 114.000.

Новина Српски телеграф је приходовала од избора Вучића за председника 82.300, а лист Блиц – 58.500 евра.

Новина Ало је у председничкој кампањи од Вучића „зарадила“ око 35.800 евра.

То значи да је свеукупна цифра коју је тим реизабраног председника Србије уложио у његову промоцију у штампаним медијима – 422.000 евра.

Цео документ погледајте на ОВОМ ЛИНКУ.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси