Вести
06. 08. 2012.
Financial Times први пут има више дигиталних од претплатника штампаног издања
Financial Times је крајем јула по први пута премашио број дигиталних претплатника у односу на преплатнике штампаног издања.
На тај начин је један од најпознатијих светских медија постигао циљ с којим су, попут The New York Timesa и других медија који су увели дигиталну претплату, достигли планирани циљ а то је да им дигитални претплатници премаше класичне.
Financial Times сада има 300.000 односно 31 одсто више претплатника дигиталног издања него годину раније, објавио је издавач новина Pearson Plc.
Укупан тираж, укључујући и штампано издање, износи скоро 600.000. Како је рекао главни извршни директор Financial Timesa Џон Ридинг у тешкој ситауцији издаваштва а циљ им је био што више повећати приходе од дигиталног и мобилног издања новина како би се надокнадиио мањак прихода од оглашавња.
Financial Times једно је од првих великих новинских издања који је понудио дигиталну претплату, део чланака је бесплатан док је потпуни приступ свим чланцима могућ само уз претплату. Сличан модел има и New York Times који је у понуди од прошле године.
NYT је имао годишњи раст он лине претплатника за 81 одсто па сада има 509 хиљада претплатника, док је број претплатника штампаног издања 773.731. Wall Street Journal има 1,57 милиона претплатника штампаног издања и 552.228 дигиталног.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.