Вести
20. 10. 2021.
Ребрендирање века, Фејсбук планира промену имена
„Фејсбук“ планира велико ребрендирање, због чега ће компанија променити име наредне недеље, сазнаје сајт "Verge"
Очекује се да ће оснивач и директор Марк Закерберг то званично објавити наредне недеље на годишњој компанијиној конференцији 28. октобра.
Попут „Гугла“ који је променио име кровне компаније у „Алфабет“, ребрендирање ће вероватно позиционирати „Фејсбук“ као кровну компанију са бројним апликацијама у свом склопу, попут Инстаграма, Вотсапа, Окулуса...
Британски лист Гардијан покушао је да потврди информацију, али је портпарол „Фејсбука“ рекао да та компанија „не коментарише гласине или спекулације“.
Потенцијално ребрендирање долази у време када се „Фејсбук“ налази под великим притиском због појављивања узбуњивачице Френсис Хојген, која је америчком Конгресу рекла да је та компанија „ставила астрономски профит испред интереса људи“, да шкоди деци и дестабилизује демократске режиме широм света.
Хојгенова је Волстрит џорналу открића бројна интерна документа, попут истраживања о томе да се код 30 одсто тинејџерки слика о њиховом физичком изгледу погоршала због Инстаграма.
Осим тога, „Фејсбук“ је почетком месеца, после уобичајеног одржавања, претрпео пад својих сервера због чега све мреже у склопу компаније нису радиле 6 сати.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.