Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Приходи од оглшавања мањи 20 процената
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

24. 02. 2009.

Извор: Преглед

Приходи од оглшавања мањи 20 процената


Београд -  Приходи штампаних медија од оглашавања могли би ове године да буду мањи 20 одсто, што може условити и пад тиража 10 одсто, а посебно ће бити погођене оне штампарије које се финансирају искључиво продајом огласа, показало је истраживање компаније „Дилоит“.

Економска криза највише ће погодити новинске издаваче у развијеним земљама, па се очекује да одређена издања ускоро буду пребачена у електронску форму и доступна искључиво путем Интернета.

Криза би могла допринети порасту телевизијског оглашавања, предвиђају аналитичари и додају да се очекује да ће просечни гледалац у 2009. пред телевизором провести 30 минута недељно више него лане.

Приходи од оглашавања на мобилним телефонима досад су износили свега 0,4 одсто укупних глобалних прихода од оглашавања, а маркетиншке кампање су тај начин оглашавања третирале као експеримент.

„Дилоит“ је навео да би удео оглашавања на мобилним телефонима, због новонасталих околности, могао да се удвостручи. Најбоље резултате досад су показале минималистичке рекламне кампање у форми СМС порука, показало је истраживање, а као пример успешне кампање у 2008. години наведени су амерички председнички избори.

Криза ће се одразити и на трошкове израда интернет страна.

Тањуг 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси