Вести
24. 02. 2009.
Приходи од оглшавања мањи 20 процената
Београд - Приходи штампаних медија од оглашавања могли би ове године да буду мањи 20 одсто, што може условити и пад тиража 10 одсто, а посебно ће бити погођене оне штампарије које се финансирају искључиво продајом огласа, показало је истраживање компаније „Дилоит“.
Економска криза највише ће погодити новинске издаваче у развијеним земљама, па се очекује да одређена издања ускоро буду пребачена у електронску форму и доступна искључиво путем Интернета.
Криза би могла допринети порасту телевизијског оглашавања, предвиђају аналитичари и додају да се очекује да ће просечни гледалац у 2009. пред телевизором провести 30 минута недељно више него лане.
Приходи од оглашавања на мобилним телефонима досад су износили свега 0,4 одсто укупних глобалних прихода од оглашавања, а маркетиншке кампање су тај начин оглашавања третирале као експеримент.
„Дилоит“ је навео да би удео оглашавања на мобилним телефонима, због новонасталих околности, могао да се удвостручи. Најбоље резултате досад су показале минималистичке рекламне кампање у форми СМС порука, показало је истраживање, а као пример успешне кампање у 2008. години наведени су амерички председнички избори.
Криза ће се одразити и на трошкове израда интернет страна.
Тањуг
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.