Вести
12. 07. 2012.
Медији се све више прате на интернету
Млађа популација у Србији све више показује да све традиционалне медије, од гледања ТВ програма до читања вести и слушања радија, прати путем интернета, показује истраживање „Медиасцопе Еуропе 2012“ о начину и учесталости употребе медија.
Резултати истраживања, које је представио Интерактивни адвертајзинг биро (ИАБ) Србија, указују да 3,2 милиона становника Србије старије од 16 година активно користи интернет, што чини 52 одсто популације.
Када је у питању употреба осталих медија, водећа је телевизија са пенетрацијом од 98 одсто у Србији, затим дневне новине 64 одсто, радио 59 одсто и магазини 48 одсто.
Према овим подацима, путем интернета 77 одсто корисника прати ТВ програм прати, 80 одсто слуша радио, док чак 95 одсто чита вести на овај начин.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.