Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Твитер сарађује са Ројтерсом и АП у борби против дезинформација
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

03. 08. 2021.

Извор: Н1/ Бета

Твитер сарађује са Ројтерсом и АП у борби против дезинформација

Друштвена мрежа Твитер саопштила је да ће сарађивати са Ројтерсом и АП, највећим новинским агенцијама у свету, на разоткривању дезинформација, јавио је BBC.


Биће то први пут да Твитер сарађује са новинским агенцијама на провери чињеница, а од раније Ројтерс и АП то раде са Фејсбуком.

Наводи се да ће новинске агенције помоћи Твитеру да понуди шири контекст и више „бекграунд“ информација о догађајима који за резултат имају велики број твитова.

Твитер се нада да ће то допринети спречавању ширења дезинформација.

Како је навео Твитер, партнерство са Ројтерсом и АП ће му омогућити да у ситуацијама „када су чињенице спорне“ брзо обезбеди тачне и веродостојне информације.

„Уместо да чека да нешто постане вирално, Твитер ће контекстуализовати развој дискусије (на мрежи)“, навела је та компанија.
Тренутно, Твитеров тим за организовање и селектовање, када се на мрежи појави нешто контроверзно, проналази и промовише релевантан контекст из поузданих извора, како би онемогућио ширење потенцијално обмањујућих информација које постављају корисници.

На блогу је Твитер поручио да ће му нови програм омогућити да „повећа обим и брзину“ рада, јер ће му унапредити „капацитет да понуди поуздан контекст у конверзацији на Твитеру“.

Како је навела та компанија, „материјал“ са Ројтерса и АП ће унапредити кредибилитет информација на платформи у случајевима када Твитеров тим „нема специфично знање или приступ“ некој теми.

То је први пут да Твитер формално сарађује са новинским организацијама на промоцији тачних информација на његовој платформи, рекао је портпарол те друштвене мреже.

Како преноси BBC, Твитер ће радити одвојено са две ривалске новинске агенције и за почетак ће бити фокусирани на садржаје на енглеском.

Хазел Бакер из Ројтерса рекао је да су поверење, тачност и непристрасност у „срцу онога што Ројтерс ради сваки дан“, док је Том Јанушевски из АП рекао да та агенција има „дугу историју блиске сарадње са Твитером, као и другим платформама, на ширењу домета чињеничног новинарства“.

Твитер је такође саопштио да ће рад са агенцијама бити независан од рада његових тимова за поверење и безбедност који утврђују да ли твитови крше правила те друштвене мреже.

Рад тих тимова укључује означавање твитова који садрже манипулације, изборне дезинформације…

У извештају NYU Stern за 2020. годину, наводи се да Твитер има око 1.500 модератора уз 199 милиона корисника широм света на дневном нивоу.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси