Вести
29. 06. 2012.
Новинари у Србији све више користе нове медије и технологије
Новинари у Србији и даље су подозриви према коришћењу нових технологија у свакодневном послу али та ситуација се убрзано мења, закључили су јуче учесници трибине "Како класични медији користе друштвене мреже" која је одржана у Медија центру у Београду.
Према подацима професора Војислава Стефановића, који је у склопу истраживања на Факултету политичких наука учествовао у анкетирању 260 новинара, медијски посленици су добро упознати са новим медијима, према којима како је рекао, "гаје извесно страхопоштовање".
Стефановић је додао да од укупног броја испитаних 12 одсто новинара никада није користило нове медије, док је четвртина анкетираних рекла да користе друштвене мреже како би дошли до информација.
- Новинари су почели масовније да користе Твитер и Фејсбук када је почела председничка и парламентарна кампања. Мислим да су у Србији победници на изборима управо друштвене мреже, које су добиле највише од ових избора - рекао је потпредседник компаније ИнтернетГроуп и власник најстарије онлајн часописа у Србији Драган Варагић.
Варагић је навео да корисници Твитер налога имају могућност да објаве информацију брже од "било које новинске куће" као и да су се новинари релативно добро прилагодили новонасталој ситуацији и да "лепо користе друштвене мреже".
- Дошли смо у добру ситуацију да у овој земљи више ништа не може да се сакрије од новинара захваљујући друштвеним мрежама - закључио је Варагић.
Уредник портала Нови Магазин Златко Минић рекао је да брзина дистрибуирања информација која се, како каже често потенцира, утиче штетно на прецизност и тачност информација.
- Када је брзина преноса информација у питању, а коју су донели нови медији, често се запитам са киме се ми као новинари то тркамо и да ли је заиста битно баш сваку вест пренети брже - казао је Минић.
Трибину "Како класични медији користе друштвене мреже" организовало је Независно удружење новинара Србије.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.