Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Хјуз (FIPP): Пандемија повећала онлајн претплате дневних новина
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

23. 12. 2020.

Извор: Бета

Хјуз (FIPP): Пандемија повећала онлајн претплате дневних новина

Сви медији у свету забележили су током пандемије пад продаје штампаних издања и прихода од маркетинга, али је у исто време порасла дистрибуција преко онлајн претплата, изјавио је данас председник Међународне федерације периодичне штампе (International Federation of Periodical Publishers FIPP) Џејмс Хјуз.

Хјуз је на онлајн конференцији "Медији у троуглу између пандемије, економске кризе и технолошких промена", рекао да је значајан део медија пандемију корона вируса прихватио као изазов за нову организацију рада и достуност читаоцима преко интернета.

Он је рекао да је за медије широм света у 2020. години заједничко то што сви имају рад од куће, што маркетинг у уобичајеном облику нестаје, а да су се у исто време појавиле нове навике у раду од којих ће неке опстати и када се пандемија заврши.

"Петплата за онлајн издања медија изгледа да ради у било ком делу света, нема земље у свету где се то не ради. Интерент претплата је један од начина како се долази директно до корисника", рекао је Хјуз и додао да у томе предњаче дневне новине, док заостају магазини "који треба да прођу велики пут да би дошли до тога".

Према његовим речима две велике компаније доминирају у дигиталном оглашавању - Гугл и Фејсбук, а да је добра вест то што ће Гугл "коначно почети да плаћа издаваче" текстова и информација које објављује.

Хјуз је навео да медији треба да се припреме за крај пандемије, јер када се она једном заврши биће пуно корисника жељних садржаја који су им фалили током пандемије

.Председник немачког модног магазина "Burda international" Алфред Хајнце је рекао да тај магазин има око милион читалаца, да је задњих десет година у рад уведено 55 одсто нових активности, а да је "пандемија драматично убрзала промене".

Конференција "Медији у троуглу између пандемије, економске кризе и технолошких промена", организована је у сарадњи Министарства културе Србије, Propulsion fonda и USAID.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси