Вести
23. 12. 2020.
Хјуз (FIPP): Пандемија повећала онлајн претплате дневних новина
Сви медији у свету забележили су током пандемије пад продаје штампаних издања и прихода од маркетинга, али је у исто време порасла дистрибуција преко онлајн претплата, изјавио је данас председник Међународне федерације периодичне штампе (International Federation of Periodical Publishers FIPP) Џејмс Хјуз.
Хјуз је на онлајн конференцији "Медији у троуглу између пандемије, економске кризе и технолошких промена", рекао да је значајан део медија пандемију корона вируса прихватио као изазов за нову организацију рада и достуност читаоцима преко интернета.
Он је рекао да је за медије широм света у 2020. години заједничко то што сви имају рад од куће, што маркетинг у уобичајеном облику нестаје, а да су се у исто време појавиле нове навике у раду од којих ће неке опстати и када се пандемија заврши.
"Петплата за онлајн издања медија изгледа да ради у било ком делу света, нема земље у свету где се то не ради. Интерент претплата је један од начина како се долази директно до корисника", рекао је Хјуз и додао да у томе предњаче дневне новине, док заостају магазини "који треба да прођу велики пут да би дошли до тога".
Према његовим речима две велике компаније доминирају у дигиталном оглашавању - Гугл и Фејсбук, а да је добра вест то што ће Гугл "коначно почети да плаћа издаваче" текстова и информација које објављује.
Хјуз је навео да медији треба да се припреме за крај пандемије, јер када се она једном заврши биће пуно корисника жељних садржаја који су им фалили током пандемије
.Председник немачког модног магазина "Burda international" Алфред Хајнце је рекао да тај магазин има око милион читалаца, да је задњих десет година у рад уведено 55 одсто нових активности, а да је "пандемија драматично убрзала промене".
Конференција "Медији у троуглу између пандемије, економске кризе и технолошких промена", организована је у сарадњи Министарства културе Србије, Propulsion fonda и USAID.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.