Вести
12. 12. 2020.
Сарадња кинеских и европских медија
China Media Group (CMG) и њени европски медијски партнери позвали су на заједничке напоре у испуњавању одговорности медија као дистрибутера јавних информација и помагању међународној заједници у изградњи јаких снага у борби против пандемије, наводи се у заједничкој изјави током онлајн форуму Европских медија о партнерској сарадњи 2020, чији је домаћин био CMG, са темом "Дијалог међусобног поверења за вин-вин сарадњу".
"Прво, требало би да продубимо сарадњу у извештавању о одговорима на ковид-19. Друго, требало би да промовишемо размену особља између медијских организација и треће, требало би да ојачамо изградњу нашег механизма сарадње", рекао је председник CMG-а и главни уредник Шен Хаикионг.
Он је додао да су Кина и Европа делиле широки консензус и заједничке интересе у подршци и практиковању мултилатерализма, јачању глобалног одговора на COVID-19 и заједничком промовисању глобалног економског опоравка и решавању питања климатских промена.
Председник Ројтерса Мајкл Фрајденберг је рекао да "морамо препознати снагу партнерства у овом новом медијском екосистему".
"То може бити у облику заједничког новинарства, индустријских коалиција, нових комерцијалних пословних прилика, размене садржаја или заједничких платформи", рекао је он.
Паоло Панераи, главни уредник и извршни директор Class Editori SpA, рекао је да "без јасне двосмерне информативне комуникације никада неће бити пуног поверења и дубинске сарадње. Стога, у пријатељском односу између различитих земаља и народа, медији играју виталну улогу".
"Како глобална међузависност расте, верујем да медијске компаније више не могу да раде у силосима", додао је Мајкл Питерс, извршни директор и председник извршног одбора Euronewsa.
Рекао је да верује да Ће Еуронењс и CMG наставити да продубљују своју сарадњу у неговању бољег разумевања између две културе.
Церемонија покретања кинеског пословног видеа (CBV), новог заједничког програма, такође је одржана између CCTV + и Ројтерса током форума. Ројтерсовим купцима програм пружа финансијске вести из Кине, које ће CMG дистрибуирати директно ради побољшања медијске сарадње између Кине и других медија и јачања размене информација.
На форуму су 28 делегата из 25 организација из 16 европских земаља и делегати из CMG-а водили суразговарали о томе како ојачати координацију, продубити везе, ујединити се у борби против пандемије и дубљим разменама донети вец́е поверење свету.
Такође, током форума, представници Кине и Европе придружили су се интернетској панел дискусији на тему "Мултилатерална сарадња и међусобно поверење, заједнички изазови и добитна будуц́ност" како би разговарали о томе како кинески и европски медији промовишу међусобно поверење између људи са обе стране и спроводе мултилатералну сарадњу како би постигли "win-win" резултате.
Тенг Лунпинг, председник CCTV Видео новинске агенције (CCTV +) и Адриан Велс, генерални директор Европске размене вести (ENEX), потписали су Стратешки меморандум о разумевању, који сигнализира званично покретање Европских медијских партнера (ЕМП).
Две стране ће у будућности ојачати сарадњу на вестима, иностраним извештачима и медијским форумима.
Програм БизТудај објављен је на Форуму како би EMP-у пружио прилагођене кинеске и европске финансијске вести које су заједнички креирали CMG, CCTV + и Европска размена вести.
"Ово су сигурна времена, пресудно је да медији имају што више поузданих извора за извештавање о пандемији која погађа све нас. Користимо мноштво извештаја из иностранства о статистикама и трендовима у различитим земљама који нам показују кризне менаџменте и владине приступе заштити здравља становништва широм света. Из кинеских документарних филмова научили смо много о томе како се боре против ове заразне болести. Суочени смо са екстремним изазовом у заштити наших редакција и обезбеђивању глатког континуитета производње током пандемије. А њихов додатни извор вести и размена садржаја су огроман допринос у овом тренутку", рекла је извршна директорка United Media Н1 Александра Суботић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.