Вести
28. 03. 2012.
Традиционални медији и даље неприкосновени
Традиционални медији попут новина, телевизије и радија и даље су најефикаснији начин комуницирања с јавношћу у односу на комуницирање на друштвеним интернет мрежама као што су Фејсбук или Твитер, показало је истраживање које је у 12 земаља спровела водећа светска агенција за односе с јавношћу „Ketchum".
Овај резултат нам говори да, упркос невероватној експанзији друштвених мрежа последњих година, људи и даље најбоље реагују на традиционалне начине комуникације, доживљавајући их као природније и приступачније.
Охрабрује и податак да чак 84 одсто испитаника оцењује комуникацију као један од најбитнијих фактора када је у питању вођство, било оно политичко или пословно - рекла је Љиљана Бољановић, директорка „Ketchumove“ агенције у Србији „Pleon Olaf&McAteer“.
За 50 одсто испитаника контакт лице у лице је најверодостојнији начин комуникације и чини вође најуверљивима. Следе говори на телевизији - 43 одсто, радију - 41 одсто и у штампаним медијима - 38 одсто. Појављивање лидера на блоговима веродостојним је оценило 20 одсто испитаника, на Фејсбуку 16 одсто, у огласима 13 одсто, а на Твитеру само 8 одсто.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.