Вести
27. 03. 2012.
РРА одбацила тужбе Динкићевих и напредњака
Нико нема право да утиче на уређивачку политику медија, порука РРА. Што се тиче спота УРС, утврдиће се да ли су компаније сагласне да се користи њихов логотип.Београд - Ниједан од емитера, пратећи рад државних органа, до сада није прекршио обавезујуће упутство РРА о понашању медија у изборној кампањи, закључио је јуче Савет Републичке радиодифузне агенције након вишесатне седнице.
Поводом приговора УРС и СНС да ДС и Борис Тадић злоупотребљавају функцију председника Републике у сврху кампање, РРА је саопштила да сви емитери „и током изборне кампање, као и када избори нису расписани, имају слободу да прате рад свих државних органа и њихових представника“.
Током седнице на којој је разматран приговор УРС, исту жалбу РРА уложили су и напредњаци, тврдећи да „све листе у кампањи немају једнак третман у информативним емисијама“.
„ДС, чији је носилац листе ’Избор за бољи живот - Борис Тадић’ уједно и актуелни председник Србије, злоупотребљава функцију председника Републике, како би у предизборној кампањи имала повлашћен положај у медијима за промоцију своје изборне листе“, наводи СНС.
РРА је разматрајући ове представке истакла и да „инсистира да нико од учесника у политичком и јавном животу, укључујући и Савет РРА, нема права да утиче на уређивачку политику медија, али је, исто тако, доношењем Опште обавезујућег упутства Савет нагласио да су емитери обавезни да у време изборне кампање посвете посебну пажњу равноправности свих учесника избора како рад електронских медија не би оштетио изборни процес“.
Савет РРА је разматрао и извештај Службе за надзор ове агенције која је рекламни спот УРС евидентирала као могуће споран садржај, а у оквиру емитовања предизборног политичког маркетинга у програмима више ТВ станица.
„Како би Савет узео у разматрање овај могуће споран садржај неопходно да прикупи сву потребну документацију из које се може разјаснити да ли постоје сагласности компанија, које се појављују у промотивном споту УРС-а, да се њихови робни жигови користе“, кажу у Агенцији.
Рок за доставу података о споту УРС дат је свим станицама које су спот емитовале, а то су РТС 1, Пинк, Б92 и Хепи.
Наиме, у једном од предизборних спотова листе УРС коришћени су робни жигови компанија Фијат, Јура, Континентал, Горење, Бенетон и Панасоник.
Антрфиле: Урс тумачи одлуку
„Пажљиво ћемо с правницима протумачити врло замршено написану одлуку Савета РРА и након пажљиве анализе изаћи ћемо у јавност са званичним коментаром“, рекли су Данасу сарадници Млађана Динкића након јучерашње седнице РРА.
Б. Ц.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.