Вести
21. 03. 2012.
Данас први међу штампаним медијима
Мониторинг агенције Клипинг: Медији и друштвене мреже у првих пет дана кампањеБеоград - Дневни лист Данас највише је од штампаних медија у Србији извештавао о предстојећим локалним, покрајинским и парламентарним изборима током првих пет дана кампање, показују резултати мониторинга медија агенције Клипинг.
У периоду од 13. до 17. марта, наш лист знатно „одскаче“ од других штампаних гласила када је реч о изборним темама, док је РТС1 на првом месту међу телевизијама.
Анализа Клипинга показује да је ДС од свих партија највише била помињана у штампи и на телевизији, а уједно се о њој најчешће комуницирало и на Твитеру. На другом месту заступљености су напредњаци.
Борис Тадић је највише заступљен у све три врсте медија када је реч о појединцима. После њега, на Твитеру се највише комуницирало о Војиславу Шешељу, док је у класичним медијима други „највидљивији“ Ивица Дачић.
„Парламентарне странке су углавном подједнако заступљене у медијима, с изузетком ДС која је добила и за више од 30 одсто већу заступљеност у односу на СНС, СПС, ЛДП, УРС, СРС и ДСС. На Твитеру се чешће говори о страначким лидерима него о самим странкама“, објашњава за Данас Илија Вучевић, политички аналитичар агенције Клипинг.
Б. Цвејић
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.