Вести
19. 11. 2020.
Инстаграм ће директно плаћати производњу медијског садржаја?
Друштвена мрежа Инстаграм разматра увођење накнада за издаваче који свој садржај пласирају на њиховој платформи, обзиром да та мрежа све чешће постаје извор информација за своје кориснике, пише портал Axios.
Како се наводи, Инстаграм има планове да укључи одређене издаваче у свој наредни тест за монетизацију садржаја током наредних месеци.
Инстаграм нема засебну News секцију где би се појављивао лиценцирани садржај, док је тренутно најближа таква функција IGTV, сервис сличан Фејсбуковој Watch секцији, који је намећен плаћеном садржају.
Компанија и даље разматра стварање програма за дељење прихода са издавачима за IGTV рекламе, али се тај план развија спорије него што је у почетку предвиђено.
У овом тренутку, већина креатора на Инстаграму зарађује помоћу продаје производа или спонзорстава од стране компанија, уместо поделом прихода са платформом или договора о накнади за стварање садржаја.
Компанија тренутно тестира модел по ком би се приходи од реклама делити са креаторима, где би они добијали 55 одсто зараде од реклама са њиховог садржаја на IGTV.
Издавачи су се претходно већ жалили на друштвену мрежу Фејсбук, власника Инстаграма, због разних проблема током договора о монетизацији, што Инстаграм покушава да избегне.
Такође се тестира увођење значака које би креатори продавали својим пратиоцима, како би њихови коментари имали приоритет унутар Инстаграм Live servisa.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.