Медијски конкурси - пројектно суфинансирање
06. 03. 2015.
Градови и општине у Србији издвајају просечно 1.1 одсто буџета за суфинансирање медија
Градови и општине у Србији, не рачунајући Београд и београдске општине, за суфинансирање медија просечно издвајају 1.1 одсто својих буџета. Просек обухвата 135 општина од укупно 144 општине у Србији без Косова и Метохије. За девет општина УНС још нема податке.
У четири општине (Косјерић , Мионица, Лучани и Прокупље) у време истраживања (јануар-март 2015.) није био усвојен буџет, односно били су у привременом финансирању са четвртином прошлогодишњег буџета.
Јагодина и Врбас УНС-у нису одговорили колико издвајају за директно финансирање медија чији су власници.
У Темерину, Инђији и Љубовији издвојена су средства за пројектно суфинансирање медија, али је тај новац у збирној позицији са осталим пројектима у тим општинама.
Град Београд није укључен у просек јер већина од 17 општина општина које га чине немају медије, већ њихову територију покривају градски медији.
УНС је почетком децембра покренуо акцију „Општине и градови – пријатељи медија“ којом је позвао локалне самоуправе да подрже иницијативу УНС-а да 2 одсто буџета определе за пројектно суфинансирање медијског садржаја од јавног интереса и, као што закон предвиђа, спроведу фер конкурс и расподелу средстава.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.