Приватизација медија од 2014. године
05. 10. 2015.
Александар Живановић претекао Радоицу Милосављевића
Нови (условни) власник РТВ Шабац Александар Живановић на данашњем отварању понуда у Агенцији за приватизацију се појавио и као потенцијални купац недељника „Глас Подриња“ из Шапца. Куповина ова два медија ће га коштати више од 600.000 евра чиме ће по издвојеном новцу за куповину медија претећи и Радоицу Милосављевића који је до сада за медије определио око 300.000 евра. Александар Живановић био је једини понуђач за куповину РТВ Шабац коју је купио по почетној цени од 446.001,82 евра.
Ова радио-телевизијa је за сада најскупље продат медиј у другом кругу приватизације.
За недељник „Глас Подриња“ из Шапца стигле су две понуде – конкурент Александру Живановићу је фирма „Ин техник“ д.о.о. из Шапца.
Почетна цена у другом кругу приватизације овог недељника износи 184.598 евра.
Приватизација Радио Пирота проглашена је неуспешном јер није било заинтересованих за куповину ни у другом кругу.
Како је за УНС изјавио уредник овог радија Слободан Пејчић, неизвесна је судбина овог медија с обзиром на то да немају времена да организују трећи круг приватизације, а нико од садашњих, ни бивших, запослених нема право на бесплатне акције.
Почетна цена Радио Пирота износила је 27.731 евра, што је половина од његове процењене вредности.
Подсећамо, рок за окончање приватизације медија је 31. октобар.
Нове власнике је до сада добило 27 од 50 медија за које је Агенција за приватизацију расписала Јавне позиве.
Капитал медија који до краја октобра не буде приватизован, припашће запосленима без накнаде или ће ти медији бити угашени.
Коментари (1)
Остави коментар06.10.
2015.
Čije su pare
Nemojte biti naivni i verovati kako Živanović kupuje medije svojim novcem. Vlast u Šapcu koju predovdi Petrovićeva ZZS (bivše demokrate) opstaje upravo zahvaljujući propagandi u medijima koji će na ovaj način opet ostati u njihovim rukama. Uostalom, Demokrate imaju iskustva u tome - setite se ko je od Bogićevića (Farmakom) tražio da kupi Politiku. Nesreća u privatizaciji medija je što se ne proverava poreklo novca kojim se kupuju.
Одговори