Новинарско ћоше
04. 11. 2009.
Новембарски број Линка
У новембарском броју Линка можете прочитати:
• Освајање медија с вјером на уснама
мр сц. Рената Радић
Као никада прије, вјерске заједнице освајају медије у Босни и Херцеговини. Скоро да нема дана да се у неком од медија не спомињу религијска дешавања, преноси порука или коментар на одређена дешавања вјерских поглавара, или пласирају извјештаји о светковању вјерских благдана...
• Тамо где се новинари цене
Валентина Ковач
У интервјуу за ЛИНК, немачки новинар Клаус Дахман говори о тамошњим медијима, новинарским кодексима, условима за рад, утицајима економске кризе…
• Критичко и креативно писање у доба интернета
др Срђан Дамњановић
Већина текстова о технологији комуникације, поготово оних у популарним медијима, створили су утицајну, утопијску визију интернета и веба као моћних средстава који ће унапредити и просветлити наш живот, ојачати економију и довести до многих, позитивих циљева. Да ли су сви ти циљеви изневерени? До какве је промене заиста дошло?
• С малог екрана на велики и обрнуто
Бранка Оташевић
Некад се снимање филма и серије одвијало паралелно, данас се накнадно сецка, лепи, прекраја и пребацује из медија у медиј, сходно сигналима које шаље масовно гледалиште
• Александар Степанович Попов
мр Сања Бошковић
Историја радија обележена је, између осталог, и спором око тога ко је први емитовао бежични сигнал – Тесла или Маркони? Мало је познато да је та историјска трка имала и трећег учесника чијим радом је врло успешно манипулисано у бившем СССРу. Александар Степанович Попов је његово име.
•Медијска слика клерикализације
Мирко Ђорђевић
Познати социолог религије за ЛИНК пише о клерикализацији медија у Србији и о начину на који медији извештавају о догађајима везаним за верске заједнице.
• Новинар на бини, музичар у деску
Милица Васић
Музичар и новинар Дејан Цукић за ЛИНК говори о своје две каријере, које паралелно гради већ пуних тридесет година...
Више о Линк-у, начинима и условима претплате можете сазнати на http://www.mediart.org/index.php?view=subscription
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.