Насловна  |  Бележница  |  Новинарско ћоше  |  Тасовац: Разумети медијску џунглу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Новинарско ћоше

16. 12. 2014.

Извор: Медијска коалиција

Тасовац: Разумети медијску џунглу

Млади људи који су прошли обуку у оквиру Кампање за медијску писменост ће отворити нову, светлију страницу новинарства у Србији - рекао је министар за културу и информисање Иван Тасовац на јучерашњем завршном скупу пројекта Кампања за медијску писменост, у организацији Медијске коалиције и USAID-а.

Према речима Тасовца, млади треба да науче да што боље разумеју медијску џунглу, испреплетану професионализмом и непрофесионлизмом, новим технологијама, истраживачким новинарством, економским интересима и политиком.

На скупу су, поред министра Тасовца, говорили и шефица мисије USAID-а у Србији Аза Ел-Абд и председник Независног удружења новинара Србије Вукашин Обрадовић.

Аза Ел-Абд је изразила задовољство што је пројекат успео да омогући шире разумевање медијске писмености у Србији и подсети на важност критичког мишљења.

Обрадовић је нагласио да је важно да је медијска писменост и одговорно новинарство стављено у фокус пажње младих људи, будућих лидера Србије, и подсетио да борба за независно новинарство никад не престаје.

После уводних напомена, скуп у Медија центру је настављен у неформалној атмосфери током које су гости добили прилику да се упознају са учесницима пројеката и сазнају више о њиховим искуствима, активностима и резултатима пројекта.

Десетак ученика средњих школа из Београда и Суботице радило је медијске прилоге о догађају и значају медијске писмености, који ће бити објављени у наредним данима на сајту www.medijskapismenost.net

Пажњу ученика новинара највише је привукао министар Тасовац који је остао током целог дођаја како би одговарао на њихова питања.

После тога, у опуштеној атмосфери, министар је разговарао са ђацима о њиховом раду и ставовима о медијима, независном и одговорном новинарству и значају критичког приступа медијским садржајима. Тасовац је позвао најмлађе учеснике пројекта, средњошколце, да га посете у Министарству, како би имали више времена да разговарају о темама које их интересују.

Пројекат Кампања за медијску писменост је био усмерен на јачање демократизације друштва и независног и одговорног новинарства у Србији кроз јавне дебате, мултимедијалне активности и развој вештина медијске писмености у раду са ученицима, професорима и новинарима.

 

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси