Насловна  |  Бележница  |  Новинарско ћоше  |  Пропаганда и оглашавање у медијима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Новинарско ћоше

14. 01. 2014.

Пропаганда и оглашавање у медијима

Медијска коалиција у четвртак, 16. јануара организује јавну расправу о доминацији различитих видова оглашавања над информативним садржајима у медијима у Србији.

Медији чији се рад заснива на непристрасности, веродостојности и истинититости препознају интерес грађана, али посустају под количином већ припремљених информација из комерцијалних или политичких кругова. Овај глобални тренд има негативне последице на садржај и перцепцију медија у друштву.

Светска економска криза је допринела прилагођавању садржаја српских медија интересима оглашивача и издавача, потискујући у други план вредности новинарске професије. Пратећи комерцијалне циљеве, стручњаци из области маркетинга путем медија допиру до грађана како би изазвали што веће интересовање и задовољили своје клијенте.

Да ли су рекламне агенције постале истински владари у комуникационом процесу? Колико су медији и пасивност грађана допринели томе? Како помирити пословне циљеве и етичко пословање како медија тако и рекламних агенција? На ова и друга питања покушаће да одговоре учесници јавне расправе.

Јавна  расправа  под називом  Пропаганда и оглашавање у медијима је пета у низу од 12 планираних догађаја који се организују у оквиру Кампање за медијску писменост Медијске коалиције коју подржава Америчка агенција за међународни развој (USAID) са циљем подизања свести јавности о слободном и одговорном новинарству као основи демократског друштва.

Медијска коалиција је неформално партнерство пет медијских организација: Независно удружење новинара Србије (НУНС), Удружење новинара Србије (УНС), Независно друштво новинара Војводине (НДНВ),  ПУ Асоцијације локалних независних медија Локал прес и Асоцијације независних електронских медија (АНЕМ).

КО:

  • Проф. Др Веселин Кљајић, Факултет политичких наука, Београд 
  • Ванда Кучера, директорка МцЦанн Групе, Београд  
  • Зоран Николић, потпредседник Националне организације потрошача Србије

ШТА:

Јавна расправа Пропаганда и оглашавање у медијима

КАДА:          

Четвртак, 16. јануар 2014, 12:00 часова

ГДЕ:

Дом омладине, Бранка Радичевића  1, Крагујевац

КОНТАКТ:  

Ненад Гавриловић, координатор Медијске коалиције испред ПУ ''Локал прес''

Тел: (034) 362 871,  Е-маил: lokpres@eunet.rs  

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси