Пројекти
Кампања за медијску писменост
У августу 2013. године, Медијска коалиција, уз помоћ Америчке агенције за међународни развој (USAID) покренула је петнаестомесечни пројекат у циљу јачања и подршке демократизацији српског друштва кроз промоцију медијске писмености, независног и одговорног новинарства.
Пројекат Кампања за медијску писменост има за циљ да утврди каква је перцепција медија и ниво разумевања улоге медија и медијске културе код млађе и старије популације и да потом, кроз серију активности, допринесе развоју аналитичког приступа медијским садржајима. Циљне групе пројекта су средњошколци, професори грађанског васпитања и новинари. Дугорочно, циљ пројекта је промовисање квалитетног и одговорног новинарства кроз ширење свести пре свега младих конзумената о неопходности критичког приступа информацијама и одговорној производњи медијских садржаја.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.