Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Н1 даје предност питањима од јавног интереса уместо промо садржајима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

29. 05. 2020.

Аутор: Сања Соврлић Извор: Н1

Н1 даје предност питањима од јавног интереса уместо промо садржајима

Медији током предизборне кампање једна је од главних тема у јавности. Поруке које шаљу партије, али и начин на који су пренете, биће током наредних недеља у фокусу оних који прате изборе. Уместо досадашњих промотивних садржаја учесника, у програму Н1 требало би да се нађу поруке партија у вези са темама од јавног интереса.

А како бисмо сазнали шта нуде грађанима позвали смо их да нам одговарају на питања у видео форми до 30 секунди. Ево шта ћемо странке питати у периоду од 3. до 18. јуна

- Шта променити у изборним условима? Како унапредити дијалог у друштву?

- Како ублажити последице коронавируса?

- Како зауставити последице партијског запошљавања?

- Шта треба урадити у школству и здравству? Како решити Косово?

- Како спустити тензије у региону, на који начин преговарати са Европском унијом.

- Како обезбедити средства за заштиту животне средине? 

"БИРОДИ се за то залаже дванаест година али ово је први пут да је неки медиј то конкретно и урадио... То би требало да ураде нарочито јавни сервиси. Значи РТС у Београду и Радио телевизија Војводине", каже Горан Георгијев из БИРОДИ-ја.

А како су медији извештавали последњих месеци? Владајућа већина је доминирала на телевизијама са националном покривеношћу, заузевши 91одсто времена посвећеног политичким актерима у проширеном ударном времену на: РТС 1, Прва, Пинк, Хаппy и Б92. То показује мониторинг медија који је Црта спровела у периоду од увођења до укидања ванредног стања.

"Медији у Србији, нарочито они који имају највећи утицај, то су телевизије са националном покривеношћу, апсолутно су потпале под тај феномен извештавања о функционерским активностима током кампање и то је нешто што је једна од последица по прилично лошу медијску сцену у Србији, изостанак плурализма, изостанак размене мишљења различитих актера. Већ једно тенденциозно извештавање, пре свега о актерима који су, између осталог, и на власти", објашњава Раша Недељков из организације Црта.

ТВ Н1 ће, током кампање, сваке недеље дефинисати питања за сваки дан у наредној недељи и јавно их објавити очекујући да учесници избора на њих и одговоре.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси