Вести
29. 05. 2020.
Н1 даје предност питањима од јавног интереса уместо промо садржајима
Медији током предизборне кампање једна је од главних тема у јавности. Поруке које шаљу партије, али и начин на који су пренете, биће током наредних недеља у фокусу оних који прате изборе. Уместо досадашњих промотивних садржаја учесника, у програму Н1 требало би да се нађу поруке партија у вези са темама од јавног интереса.
А како бисмо сазнали шта нуде грађанима позвали смо их да нам одговарају на питања у видео форми до 30 секунди. Ево шта ћемо странке питати у периоду од 3. до 18. јуна.
- Шта променити у изборним условима? Како унапредити дијалог у друштву?
- Како ублажити последице коронавируса?
- Како зауставити последице партијског запошљавања?
- Шта треба урадити у школству и здравству? Како решити Косово?
- Како спустити тензије у региону, на који начин преговарати са Европском унијом.
- Како обезбедити средства за заштиту животне средине?
"БИРОДИ се за то залаже дванаест година али ово је први пут да је неки медиј то конкретно и урадио... То би требало да ураде нарочито јавни сервиси. Значи РТС у Београду и Радио телевизија Војводине", каже Горан Георгијев из БИРОДИ-ја.
А како су медији извештавали последњих месеци? Владајућа већина је доминирала на телевизијама са националном покривеношћу, заузевши 91одсто времена посвећеног политичким актерима у проширеном ударном времену на: РТС 1, Прва, Пинк, Хаппy и Б92. То показује мониторинг медија који је Црта спровела у периоду од увођења до укидања ванредног стања.
"Медији у Србији, нарочито они који имају највећи утицај, то су телевизије са националном покривеношћу, апсолутно су потпале под тај феномен извештавања о функционерским активностима током кампање и то је нешто што је једна од последица по прилично лошу медијску сцену у Србији, изостанак плурализма, изостанак размене мишљења различитих актера. Већ једно тенденциозно извештавање, пре свега о актерима који су, између осталог, и на власти", објашњава Раша Недељков из организације Црта.
ТВ Н1 ће, током кампање, сваке недеље дефинисати питања за сваки дан у наредној недељи и јавно их објавити очекујући да учесници избора на њих и одговоре.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.