Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Непотизам нове власти
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

04. 11. 2008.

Извор: Правда

Непотизам нове власти

Свилајнац - Оснивање Телевизије „Центар" у Свилајнцу и почетак њеног рада у просторијама које припадају општини, без расписаног тендера, изазвало је низ негативних реакција међу одборницима опозиционих партија, али и дела владајуће коалиције, који од извршне власти траже одговор на питање чија је телевизија и ко је њен оснивач.
Разлог за упорно инсистирање на тим одговорима јесу чаршијске приче и притисак јавности, које нико од носилаца власти у овој вароши не негира, да је новоуспостављена телевизија заправо под контролом Предрага Милановића, заменика председника општине и председника поморавског Окружног одбора ДС.
- Одговор на своје одборничко питање о телевизији још увек нисам добио, мада је оно постављено још 5. октобра. Нас из „Покрета за богатију општину Свилајнац", који учествујемо у власти једино занима како је та телевизија добила просторије, ко је потписник уговора и да ли је тачно да општина плаћа све комуналије, као и телефонске рачуне - каже Радомир Јовановић, представник ове одборничке групе у локалном парламенту.
Он додаје да му је Милановић потврдио да је ТВ „Центар" приватна телевизија, али му је такође рекао да он не мора да зна све шта се дешава на подручју општине.
С обзиром да нико од представника власти није желео да говори о ТВ „Центру" и спорном уговору, одговор на питање чија је телевизија у Свилајнцу дао је „Правди" Нино Брајовић, председник Удружења новинара Србије.
- Тачно је да је већински власник новоосноване свилајначке телевизије Добрила Милановић, мајка Предрага Милановића. Директорско место припало је Драгани Радевић, члану општинског већа и председнику комисије која је, 4. јуна ове године, незаконито, чиме је учинила кривично дело, прекинула програм ТВ „Ресаве" и онемогућила штампање најстаријег листа у Србији, „Ресавског поштоноше", и обе редакције избацила на улицу, иако су имале уговор са општином склопљен на 10 година - каже Брајовић и додаје да су ти подаци доступни и налазе се на сајту Агенције за привредне регистре.

М. Стојановић

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси