Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Уби ме прејака насловна
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 02. 2016.

Аутор: Редакција Извор: Блиц

Уби ме прејака насловна

Премијер Александар Вучић иронично је изјавио да је јучерашња насловница „Блица“ „доказ како у Србији цвета цензура и диктатура“.

Вучић је на питање како види насловницу „на којој је његова фотографи ја доцртавана“ рекао да је задовољан јер тако нешто није било могуће замислити пре три-четири године, додавши да су „‘Блиц‘ одличне новине“.

„Баш сам леп“, нашалио се и додао да неће цепати новине, како су то неки чинили када им се нешто у њима није допадало. 

Насловне стране дневних новина и недељника убедљиво су најутицајнији медијски производ. Чак и данас, у времену свеприсутне телевизије, надирућих интернет портала и друштвених мрежа, снага штампаних насловница не јењава. Напротив!

- Сваке вечери нација нестрпљиво ишчекује шта су то новинари штампаних медија смислили на његовом величанству Насловној Страни. Те насловне стране се деле на друштвеним мрежама, критикују, славе; траже се скривене поруке и назнаке (ауто)цензуре. Тако је у Србији, али и у свету, где се ударни догађаји који обликују човечанство анализирају управо кроз призму насловних страна о тим догађајима - каже Марко Стјепановић, главни и одговорни уредник „Блица“. 

На нашу јучерашњу насловну реаговао је премијер Вучић, а брзо смо постали тема на друштвеним мрежама, вестима на телевизијама... Иако звучи парадоксално да утицај насловних страна не опада у ери телевизије и интернета, Стјепановић објашњава да је за све заслужна брза и забављачка природа савремених медија. 

- Пре свега, данашње ТВ станице све више времена и ресурса посвећују забавним садржајима који су много исплативији од информативних, а и од забаве мање боли глава. А код интернет портала најважнија је брзина објаве вести, а не анализа. То оставља велики простор насловним странама, које се крчкају сатима и имају већи потенцијал да шокирају, изненаде и задиве публику - каже Стјепановић. 

Насловнице „Блица“, понекад провокативне, понекад шокантне, доносе став редакције којим се одређујемо према друштвеним догађајима и политичким кретањима. И у томе нисмо усамљени у свету - насловнице немачког „Шпигла“, америчког „Дејли њуза“, британског „Дејли мејла“ или недељника „Тајм“ често уздрмају јавност.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси