Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Медијски трендови на СЕМПЛ 2015.
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

24. 11. 2015.

Аутор: М. К. Извор: Привредни преглед

Медијски трендови на СЕМПЛ 2015.

У Гранд Хотелу Бернардин у Порторожу 26. новембра почеће 17. конференција медијских трендова СЕМПЛ, за коју се до сада пријавило више од 900 учесника.

Они ће имати прилику да сазнају који трендови преовладавају у медијско комуникационој бранши, али и који су то нови изазови за све оне који у њој раде.

СЕМПЛ ће угостити више од двадесет међународних говорника. Осим сјајних предавања, организовано је пет радионица, а у оквиру конференције биће додељене и Семплер награде за најбоље медијске стратегије, које ове године укључују и две нове награде ТОП СЕМПЛ за медијског менаџера године и медијску звезду будућности.

Конференцију ће својим доприносом о победничким правилима маркетинга отворити амерички маркетиншки стратег Cathey Armillas, која је уверена да је суштина успешног маркетинга да вас људи заволе.

Међу кључним говорницима наћи ће се и Лес Бинет, шеф ефективности у лондонској агенцији за оглашавање Adam&EveDDb, др Max Mckeown, британски стручњак за стратегије и иновације, Матс Персон, главни оперативни директор у дан ском предузећу Адформ, и други.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси