Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Развој медијских брендова - да ли смо спремни за промене?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

03. 11. 2015.

Извор: www.komsijskenovosti.rs

Развој медијских брендова - да ли смо спремни за промене?

IV регионална конференција посвећена мањинским и локалним медијима биће одржана 5. новембра у Београду, у Асоцијацији медија Србије, најављено је данас на конференцији за новинаре у Прес центру Удружења новинара Србије.

Тема је „Развој медијских брендова-да ли смо спремни за промене?“, а у оквиру конференције одржаће се три панела: Физика и метафизика медија, Експеримент као кључ развоја и Промене у локалним и мањинским медијима.

Наташа Херор из Херор Медиа Понт најавила је овом приликом интересантне говорнике из Србије, региона и иностранства:

„Конференцију ће отворити Калман Кунтић, помоћник покрајнског секретара за културу и јавно информисање, Матеја Норчич Штамцар, заменик амбасадора Словеније и Мирослав Јанковић, правни саветник Одељења за медије мисије ОЕБС-а у Србији. Неке од теме којима ћемо се бавити је положај медија на језицима мањина и локалних медија и њихово вертикално и хоризонтално повезивање. Говориће се и о маркатингу, адвертајзингу и укључењу ових медија у тржиште оглашавања. Такође, биће речи и о променама у медијима и развијању медијских брендова,“ рекла је Херор.

Овом приликом, на једном месту биће  компаније за истраживање тржишта, медија бајинг агенције, клијенти и представници универзитета и компанија.

По речима сениор сарадника за корпоративни ПР и интерну комуникацију НЛБ банке Татјане Лакете, компаније траже нове видове комуникације са заједницом.

„Комуникација никада није била променљивија и треба тражити нове начине комуникације са заједницом у којој компаније послују, као и са клијентима. И као што медији траже нове начине да буду видљиви, то дефинитивно важи и за компаније. Верујем да ће бити занимљиво да це чује шта има да се каже на тему тих промена и евентуалне сарадње компаније и медија“, додала је Лакета.

Организатори Конференције су Magyar Syo, Media Change, Асоцијација медија Србије, Херор Медиа Понт, Gacomelli media и Центар за развој мањинских и локалних медија, а покровитељи Секретаријат за културу и јавно информисање АП Војводине, Делегација ЕУ у Србији и ЕУ Инфо Центар.

Медијски спонзор конференције је и сајт Комшијске новости.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси