Вести
02. 11. 2015.
Организатори: Медиа маркет преважишао очекивања
Организатори првог Сајма информисања, маркетинга и комуникација Медиа маркета задовољни су премијерном смотром домаћих медија и медијских изадавача и надају се да ће то постати традиционална манифестација.
Недељко Крсмановић из Сениор Медиа, која је “идејни творац” сајма, изјавио је Танјугу да су превазиђена сва очекивања и да су излагачи изразили жељу да понове своје учешће наредне године.
“Изузетно смо задовољни, превазишли смо очекивања која смо имали сви заједно као организатори, с обзиром на то да је овај сајам радила једна мала група људи”, рекао је он истичући да ће наредне године сајам обухватити више дигиталних и електронских медија.
Он је истакао да су се на сајму нашле највеће медијске куће које се баве издаваштваом, а које чине између 80 и 90 одсто издавачке индустрије у Србији.
Сајам је, како је нагласио, пружио прилику посетиоцима да се сретну са ауторима информација, искритикују их, похвале или предложе нешто ново, док су представници медија на тај начин добили повратне информације о свом раду, видели како се "котирају" на тржишту и шта би евентуално могли да промене.
“Сајам није направљен да би се глорификовали штампани медији, него да би се глорификовао садржај, као и да бисмо знали како да га представимо у будућности”, рекао је Крсмановић додавши да су на сајму били одржани бројни панели о будућности медија, првенствено штампаних.
Истичући да је јуче до 11.00 сати 130.000 људи прошло кроз сајамске хале, Крсмановић је рекао да ће, према незваничним подацима, то бити најбоља посета у последњих неколико година, будући да сајам траје још данас.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.