Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Издавачи: Медиа Маркет пружа директан контакт са публиком
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

31. 10. 2015.

Извор: Танјуг

Издавачи: Медиа Маркет пружа директан контакт са публиком

Две највеће издавачке медијске куће, Колор прес група и Адриа медија, излагачи су на првом Сајму информисања, комуникација и маркетинга Медиа маркету, а њихови представници сагласни су да је оваква манифестација била је потребна, јер је омогућила директан контакт медија и публике.

Председник Колор прес групе Роберт Чобан рекао је да је добра идеја о одржавању Медиа маркета уз Сајам књига, јер готово сви који су се запутили са највећу смотру књига, посећују и сајам медија.
Он је подсетио да је и раније било покушаја у Новом Саду да се организује сајам медија, али су пропали, јер концепт да се медији представљају једни другима, без присуства публике, није имао смисла.
"Ова идеја ми се допала од старта и пристали смо да будемо овде, јер је уз Сајам књига. Тих 150.000 људи, који долазе на Сајам књига, пролазе и поред наших штандова, разговарају са уредницима, друже се са познатим личностима, и ово има смисао", рекао је Чобан Танјугу.
Колор прес група, кроз различите акције, гостовања и панеле, представља ове године сва своја издања, магазине, портале, али се представља и као организатор конференција и других догађаја.
"Све што је од медијске индустрије преживело економску кризу и технолошке промене је овде, и они који су наставили да раде добро, наћи ће смисао у овоме", рекао је Чобан, који истиче да је презадовољан посетом.
Посетом на штанду задовољни су и у Адриа медији, а представница те издавачке куће Мирјана Влаисављевић каже да посета и већа од очекиване.
Медиа маркет је, каже она, преседан за издаваче, јер могу да представе издања и остваре директан контакт са публиком.
"Можемо да чујемо њихово мишљење и остваримио двосмерну комуникацију са њима. То је највећи бенефит сајма", оценила је Влаисављевић.
Адриа медија, током пет дана трајања сајма, представља своје магазине и новинаре, а посетиоци предлоге, сугестије и критике могу да убаце у "Курир кутију", која је изложена на њиховом штанду.
Први Медиа маркет, Сајам информисања, комуникација и маркетинга, почео је у среду, 28. октобра и трајаће до недеље, 1. новембра.
У Хали 3 Београдског сајма публици се представљају бројни медији - дневни листови Политика, Данас, недељници Време, Недељник, Нови магазин, Новинска агенција Тањуг, компаније Колор прес група, Адрија медија, као и УНС и НУНС и бројни други издавачи, ПР агенције, штампарије...
Организатори Медиа маркета поручили су да ће манифестација бити сигуран камен темељац будуће успешне традиције.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси