Вести
28. 10. 2015.
Медиа маркет на Сајму књига
Први Сајам информисања, комуникација и маркетинга Медиа маркет почиње данас и траје до 1. новембра, у оквиру традиционалног Међународног београдског сајма књига. У Хали 3 Београдског сајма публици ће се представити бројни медији - дневни листови Политика, Данас, недељници Време, Недељник, Нови магазин, Новинска агенција Танјуг, компаније Колор прес група, Адрија медија, као и УНС и НУНС и бројни други издавачи, ПР агенције, штампарије...
Медиа маркет биће прилика да сви они представе своје медије и остваре непосредан контакт са читаоцима, слушаоцима и гледаоцима.
Четвртак је "школски дан", када ће Сајам посетити ђаци из целе земље, што ће бити прилика за придобијање нове публике.
У оквиру Медиа маркета биће организовано и више панела, на којима ће уредници, представници новинарских удружења, Министарства културе, али и публика разговарати о дешавањима у новинарству и издаваштву, новим медијима и друштвеним мрежама, маркетингу, односима са јавношћу...
Првог дана, на три панела, разговараће се о садашњости и будућности комуникација, новом закону о оглашавању, а учесници ће покушати да нађу одговор на питање - како данас у Србији радити на медијској писмености, односно могу ли медији да помогну развоју медијске писмености у Србији.
Другог дана биће отворене теме од значаја за саме медије - о томе да ли се назире крај приватизацији и о пројектном финансирању медија, док је трећи панел тог дана "резервисан" за јубилеј недељника Време.
У петак ће представници Комисије за жалбе говорити о најчешћим кршењима Кодекса новинара Србије, на другом панелу уредници неколико листова разговараће о стратегијама које користе српски медији да би преживели и проширили утицај, док ће трећи панел бити посвећен односу медија и ПР агенција.
Последњи дан Сајма, у недељу, је "факултетски дан", и тада ће панелисти бити студенти Факултета политичких наука.
Медиа маркет организује Београдски сајам у сарадњи са Издавачким предузећем Сениор медија.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.