Вести
22. 10. 2015.
Јавна предузећа троше доста пара за огласе
Милиони на рекламе
На рекламу и пропаганду градска комунална предузећа су у 2014. потрошила нешто више од 24 милиона динара.
Преко четири петине те суме, намењене за позиционирање у јавности, издвојила је "Новосадска топлана".
Укупни рекламни и пропагандни трошкови у протеклој години били су нешто већи од 20 милиона, што је за стотинак хиљада динара мање него што је за исту намену издвајано, рецимо, 2010. и 2011.
Безмало половина те суме, или 10,6 милиона, отишло је за огласе на радију и телевизији.
Од ТВ и радио станица највећи износи плаћени су РТВ "Делти" (3 милиона) и Радио-телевизији Војводине (1,9 милиона), а потом и "Радију 021" (милион динара).
Од штампаних медија, "Топлана" се највише рекламирала у издањима "Инфо локал медија групе" (2,7 милиона) и "Дневнику" (1,3 милиона динара).
По издвајањима за рекламу и пропаганду у 2014. на другом месту је "Тржница" са нешто више од 2,6 милиона.
Од тога, највише је отишло "Инфо локал медија групи" (770.000) и Студију "Медија плеј" (672.000 динара).
ЈКП "Лисје" је у исту сврху исплатило 858.000 динара.
Од тога, 100.000 динара је издвојено за одржавање официјелног сајта предузећа, док је остатак исплаћен "Нина медији", део за дугове из претходних година, а део за услуге у 2014.
Средином прошле године, са овом кућом за истраживања јавног мњења и прес-клипинг, "Лисје" је раскинуло уговор.
Новоформирано градско предузеће "Зоохигијена и ветерина" је лане потрошило равно 500.000 динара.
Тај новац је отишао на израду логотипа и књиге стандарда, за израду и емитовање рекламних спотова на "Каналу 9" и брендирање мајица и радних одела запослених.
Најмањи прошлогодишњи рачун за рекламу и пропаганду био је ЈКП "Чистоћа" и износио је 100.000 динара, али он није плаћен у новцу, већ је дуг "Радио Футога" намирен рекламирањем у програму.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.