Вести
22. 09. 2015.
Антена група преузела већински удео у Б92
Антена Група, међународна медијска корпорација и водећа групација у југосточној Европи, преузела је већински удео у Б92.
Б92, један од водећих националних ТВ и радио емитера у Србији и региону, је успешно позиционирана комерцијална ТВ станица са јаким информативним програмом која је током година развила мултимедијалну платформу састављену од телевизије, дигиталних медија и радио станице.
У 2014. години Б92 је забележила рекордни раст гледаности, док је b92.net један од најутицајних и најпосећенијих сајтова у Србији од 1996. године.
Антена ће употребити своје богато искуство и доказану експертизу у овој области за додатни развој медијске куће Б92. Преузимање ове станице представља даље ширење Групе у југоисточној Европи где тренутно успешно послује у пет земаља.
“Чврсто верујем у будућност Србије, државе у којој смо доживели огроман раст, претворивши Прву у најјачу медијску компанију како у Србији тако и Црној Гори”, рекао је Теодор Киријаку, власник Групе.
“Антена види Б92 као узбудљиву инвестициону могућност и ми ћемо наставити да тражимо сличне изазове у медијском сектору Европе, у земљама у којима регулаторна тела имају јаку сарадњу са инвеститорима као што је то случај у Србији”, додао је Киријаку.
О компанији:
Антена група је међународна корпорација за медије и забаву са лидерском позицијом у Југоисточној Европи и операцијама широм Европе, Северне Америке и Аустралије. Канцеларије им се налазе у Амстердаму, Лондону, Атини и Њујорку, а дистрибуцијски садржај у преко 20 земаља широм света. Централа се налази у Амстердаму, а Групација запошљава преко 2.600 људи у Грчкој, Кипру, Србији, Црној Гори, Словенији, Румунији, САД-у, Аустралији, Великој Британији И Холандији.
Основана 1989., Антена поседује и послује са портфолијом медијских садржаја преко разних технолошких платформи, укључијући водеће комерцијалне дистрибутере, тематске канале, дигитални медиј, аудио-визуелне продукције, издаваштво и сродан садржај.
Садржај и канали са Антене преносе се мрежама међу којима су Time Warner Cable, DISH, Foxtel и Unity Media. Антена инвестира у пробран медијски садржај и средства за дистрибицију и тако обезбеђује висок приход по инвестицији својом експертизом управљања у комбинацији са продукцијским и маркетиншким вештинама.
Као део новијих инвестиција, Антена је претворила Прву ТВ у тржишног лидера међу српским комерцијалним телевизијама, преузевши од Неwс Цорпоратион некадасњу фрее-то-аир мрежу Фоx Телевизије. Она је 2011. проширила бренд Прве до Црне Горе, где је стекла Про ТВ/ФМ и од ње изградила други по величини гледаности канал у земљи. У Словенији, Антена је створила заједнички подухват са Телекомом Словеније да воде и развијају Планет ТВ, који је у последњих 6 месеци дуплирао број својих гледалаца. У 2014. г. Антена група је завршила преузимање од немачке групе ProSiebenSat.1 Kiss TV, прве музичке телевизије Румуније, као и четри радио станице.
Остали успешни подухвати укључују ТВ и продукцијски садржај, дигитални медиј, радио, музику и издаваштво. Успешна стратегија инвестирања је и Нова ТВ у Бугарској, коју је Антена купила за 3.6 милиона долара 2000, а 2008. продала за 620 милиона евра, што је један од највећих прихода по инвестицији икад остварених у европском медијском сектору.
Антена група је компанија у приватном власништву породице Киријаку.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.