Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Претње и уцене из Форда у Србији
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

08. 06. 2015.

Извор: Вреле гуме

Претње и уцене из Форда у Србији

Постоји ли у Србији независно новинатство и која је цена њега?

Финансијски директор Гранд Моторса, иначе заступник Форда у Србији претио и јавно уцењивао нашу редакцију.

Скандалозне реакције објављене на званичној Вреле Гуме ФБ страници од господина Бориса Илића, финансијског директора компаније Гранд Моторс на тест Форд Мондео доказују да се овде није одмакло од каубојске стратегије "Дивљег запада".

 

Јавне увреде, оптужбе за фалсификат, уцењивање, претње, омаловажавање и грубо лично вређање новинара и новинарске професије овог пута су превршиле сваку меру. Две деценије нашег новинарског рада, хиљаде тестираних возила стале су у општу формулацију БЕДНИЦИ. Да ствар буде још гора, званични Форд у Србији је забио главу у песак и ћути. Тајац! Ароганција без преседана? Или непознавање ПР професије? Свеједно! Јер да се ово десило у било којој пословници Форда у свету, понедељак би на бироу рада био "богатији" за две особе.

Нови посао би морали потражити ПР менаџер и лице које се на овакав начин обратило новинарима и целој јавности Србије, уз искрено јавно извињење најстаријој и једној од најутицајнијих регакција!Због таквих и њима сличнима Србија још дуго неће бити свет!

У прилогу у име свих (ауто) новинара објављујемо одговор аутора теста Перице Рајковића на овај скандалозни покушај утицаја на медије: 

Господине Илићу, не разумем зашто директно повезујете оглашавање са тестирањем једног модела, у овом случају Форд Мондеа.

Па није ово ПР тест, поручен и плаћен, како би све било у суперлативима, већ моје (наше) виђење Мондеа, са којим се Ви можете или не сложити. Уосталом, уколико још једном, али пажљиво, прочитате све што је написано, видећете да тест у суштини није негативан (на страну новинарска слобода изражавња). Мондео није лош аутомобил, али није ни најбољи у сегмету. Чињенице као што су велика тежина и вишегодишње кашњење на европском тржишту не могу се оспорити. Ваша реакција је значи апсолутно неадекватна, што би накада давно рекла моја професорица српског језика - промашили сте тему! Уместо да аргументовано учествујете у коментарисању, тј да читаоцима појасните неке ствари, оправдате тежину убацивањем небројене софистициране опреме (ово је тачно), или појасните цену и упоредите све са конкуренцијом (на овом пољу Мондео је добро пласиран), јављате се са коментаром недостојним ваше функције.  

Толико "једа", због пар реченица која Вам нису по вољи, нису у духу овог форума. Да којим случајем радите у некој филијали Форда на западу, и да сте показали овакав став према медијима и читаоцима, потенцијалним купцима, већ сутрадан би морали потражити друго радно место... Ни ми ни Ви нисмо овде у првом плану, наше активности подређене су читаоцима, односно купцима. Уосталом, Мондео ће се у Србији продати свега у пар примерака, хајде нека је и пар дестина примерака, зар не? Има Форд "коње за трку", односно моделе са којима је знатно конкурентнији, тако да нема места бризи. Завршио је рестроктуирање европске филијале, чиме би требао смањити прошлогодишње губитке, од безмало милијарду долара, на нулу. На светском нивоу, по Форд нема никаве опасности, упркос смањеном бенефису за 30 процената , у каси је остало читавих шест милијарди долара.

ПС. Пошто сте између осталог изразили сумњу да су фотографије преузете за ко зна којег сајта, послао сам у редакцију неколико са мојом маленкошћу поред тест возила, која ће Вам их сигурно доставити. Следећи пут, тј већ наредне седмице, приликом теста "новог" Фоцуса СW, обратићу пажњу да се лепо исликам у свим позицијама, како би се отклонила сумња.


Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси