Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Проблем сензационализма
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

06. 06. 2015.

Извор: Фонет

Проблем сензационализма

Анализа интернет и штампаних издања шест дневних листова и једног портала у Србији, од фебруара до маја 2014. године, показује да је ретко ко успевао да избегне све замке сензационализма и трке за профитом, наводи се у данас представљеном истраживању "Мониторинг медија на друштвеним мрежама", које је спровело Удружење грађана Njuz.org.

Истраживањем су обухваћена штампана и интернет издања листова Блиц, Политика, Курир, Данас, Вечерње Новости, као и штампано издање листа Информер и портал Телеграф.

У закључку истраживања се констатује и да су медији од фебруара до маја 2014. били на врло тешком испиту, најпре због изборне кампање, а потом због поплава које су погодиле Србију.

Током избора већина посматраних медија трудила се даформално, у квантитативном смислу, одржи какву такву равнотежу између броја текстова о странкама које учествују у изборној трци, наводи се у закључку.

Представници удружења грађана Njuz.org су најавили да ће истраживање у електронској форми ускоро бити објављено на сајту www.posmatrac.rs.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси