Вести
06. 06. 2015.
Проблем сензационализма
Анализа интернет и штампаних издања шест дневних листова и једног портала у Србији, од фебруара до маја 2014. године, показује да је ретко ко успевао да избегне све замке сензационализма и трке за профитом, наводи се у данас представљеном истраживању "Мониторинг медија на друштвеним мрежама", које је спровело Удружење грађана Njuz.org.
Истраживањем су обухваћена штампана и интернет издања листова Блиц, Политика, Курир, Данас, Вечерње Новости, као и штампано издање листа Информер и портал Телеграф.
У закључку истраживања се констатује и да су медији од фебруара до маја 2014. били на врло тешком испиту, најпре због изборне кампање, а потом због поплава које су погодиле Србију.
Током избора већина посматраних медија трудила се даформално, у квантитативном смислу, одржи какву такву равнотежу између броја текстова о странкама које учествују у изборној трци, наводи се у закључку.
Представници удружења грађана Njuz.org су најавили да ће истраживање у електронској форми ускоро бити објављено на сајту www.posmatrac.rs.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.