Вести
23. 02. 2015.
Савлађивање изазова кроз дијалог
Чак 71,4 одсто представника медија о пословању компанија, информише се путем веб сајтова и интернет претраживача, показала је анкета са новинарима спроведена у сусрет првом регионалном форуму комуникационих лидера ИЗАЗОВ 2015.
Такође, више од 90 одсто анкетираних новинара прво контактира ПР менаџера компаније када обрађује одредену тему упркос томе што се као најефикаснији пут за добијање одговора на одређена питања показало директно контактирање саговорника, што је потврдило више од 70 одсто анкетираних.
Чак 42,8 одсто испитаника о пословању компаније информише се из материјала које пласирају ПР агенције, а за 71,4 одсто испитаних квалитет информација које добијају представља кључни бенефит у сарадњи са ПР агенцијама.
Анкета међу новинарима спроведена је како би се прикупиле информације о ставовима представника седме силе према ПР стручњацима.
Резултати анкете ће поред великог броја других тема из области маркетинга, односа с јавношћу и дигиталних комуникација, бити представљени на интерактивном Б2Б форуму ИЗАЗОВ 2015, који 25. и 26. фебруара у хотелу Радисон Блу Олд Мил у Београду организује портал Маркетинг мрежа.
Централне теме првог регионалног форума комуникационих лидера биће усмерене на трендове у интегрисаним комуникацијама, стању на тржишту маркетиншких комуникација и медија земаља у региону, као и тендерима, односно питањима за ангажман агенција и очекивањима клијената од агенција за уложени новац.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.