Вести
28. 01. 2015.
Анализа медијског садржаја компаније Нинамедиа
Србија и Вучић најчешћи у насловима
Најчешћа реч коју су у основном облику медији у Србији користили током прошле године у насловима текстова је „Србија“, са више од 15.000 појављивања, показује анализа компаније Нинамедиа најчешће коришћених речи у насловима дневних штампаних медија.
На другом месту је реч „Београд“, која бележи три пута мању заступљеност, док „милион“ предњачи у економским појмовима, а одмах иза је „евро“.
Александар Вучић је по броју помињања испред Новака Ђоковића, као и испред Русије, Европе и осталих пет од десет најчешће помињаних појмова.
„Од осталих геополитичких појмова, Косово има нешто више помињања од Хрватске, док појам Албанија има дупло мање, а појам Амбасада више помињања од појма Америка (без појма САД).
После Вучића, Ивица Дачић је следећи најчешће помињани политичар и испред је Томислава Николића (без појма „председник“). Следе Путин, Тадић те Пајтић и Ђилас, док је Обама скоро пет пута мање поменут од Путина“, наводи се у анализи Нинамедие.
Од странака, најчешће помињана у 2014. била је СНС, нешто мање ДС, а СПС дупло мање од демократа.
Као најчешћи спортски појам издваја се Новак Ђоковић, а следе појмови Звезда, Партизан, те појам „фудбал“ са више од 1.000 помињања, док остали појмови бележе знатно мање.
Међу осталим занимљивим појмовима који су издвојени у анализи Нинамедие, појам „деца“ био је први према броју појављивања у насловима, а после њега појам „помоћ“, добрим делом у вези са поплавама у Србији и региону.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.