Вести
22. 12. 2014.
Не важи увек - колико пара, толико музике
Шароликој слици локалних медија по војвођанским срединама најгоре су, изгледа, прошли локални листови.
Чак и тамо где добијају нека средства из општинске касе, они губе трку у информисању грађана с локалним телевизијама и радио станицама. Општинари више воле да се сликају и причају у етар, па су и улагања из буџета далеко већа била за телевизије и радио станице.
Они који су сад у фази хитне приватизације, на великим су мукама, држава их се одриче, а не даје им предност у случајевима кад би сами запослени желели да купе своје гласило.
Општине, опет, кројећи нове буџете, не поштују увек законску обавезу улагања у информисање, изговарајући се на штедњу. Има примера да издвајају процентуално мањи износ, или да крше медијске законе тако што само део новца намењен информисању деле по конкурсима а остало на основу „других критеријума".
То што општине више нису власници локалних медија, не значи да ову област треба потпуно да препусте тржишту, или, што је још горе, да фаворизују на конкурсима пројекте само политички блиских медија.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.