Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Велика улога медија у друштвеној одговорности
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

04. 12. 2014.

Аутор: В. Д. Извор: Блиц

Велика улога медија у друштвеној одговорности

Асоцијација медија и „Медија њуз и консалтинг“ уз подршку Амбасаде САД организовали су дводневни семинар „Друштвено одговорно пословање и медији“.

 

Семинар је отворио државни секретар у Министарству културе Саша Мирковић, а предавачи су били представници фирми, медија и државних органа.

Међу предавачима била је и Тијана Бајовић, заменик генералног директора „Ringier Axel Springer“.

Она је том приликом полазницима семинара истакла да медији имају вишеструку улогу у друштвеној одговорности, а нарочито они најчитанији јер покрећу иницијативе од општег значаја.

- Дневно преко свих издања које има „Ringier Axel Springer“ у Србији информише се преко три милиона читалаца. Медији имају вишеструку улогу у друштвеној одговорности, а прва је свакако информисање, јер све што се пласира из наше куће ствара додату вредност и посебну одговорност за Компанију. Бизнис је код нас јасно одвојен од уредништва како би се постигла објективност у извештавању и приступу информацијама, изјавила је Бајовић. 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси