Вести
04. 12. 2014.
Велика улога медија у друштвеној одговорности
Асоцијација медија и „Медија њуз и консалтинг“ уз подршку Амбасаде САД организовали су дводневни семинар „Друштвено одговорно пословање и медији“.
Семинар је отворио државни секретар у Министарству културе Саша Мирковић, а предавачи су били представници фирми, медија и државних органа.
Међу предавачима била је и Тијана Бајовић, заменик генералног директора „Ringier Axel Springer“.
Она је том приликом полазницима семинара истакла да медији имају вишеструку улогу у друштвеној одговорности, а нарочито они најчитанији јер покрећу иницијативе од општег значаја.
- Дневно преко свих издања које има „Ringier Axel Springer“ у Србији информише се преко три милиона читалаца. Медији имају вишеструку улогу у друштвеној одговорности, а прва је свакако информисање, јер све што се пласира из наше куће ствара додату вредност и посебну одговорност за Компанију. Бизнис је код нас јасно одвојен од уредништва како би се постигла објективност у извештавању и приступу информацијама, изјавила је Бајовић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.