Вести
28. 11. 2014.
Да ли ће бити купаца за локалне медије?
Према тренутно доступним информацијама од 84 медија понуђених на приватизацију, за њих 29 нико није заинтересован.
Додуше, у Агенцији за приватизацију се ограђују и наводе да се у међувремену, од када је објављено да је за 55 медија пристигло 128 писама о заинтересованости, вероватно накнадно јавило још могућих купаца, па бројеви који су објављени не би требало узимати као коначне.
Ипак, очекивано је да за одређене мање, локалне медије код којих су губици већи од висине капитала, који, на пример, не поседују сопствене просторије и имају велика дуговања према запосленима, неће бити заинтересованих купаца.
Више детаља, међутим, требало би да буде познато од понедељка када ће Министарство привреде, што је најавио и министар финансија Душан Вујовић, обелоданити која ће предузећа бити приватизована, а која ће ићи у стечај.
Да подсетимо, осим 74 медија, Агенција за приватизацију објавила је 15. августа јавни позив за прикупљање писама о заинтересованости и за 428 јавних предузећа.
Међу тих 74 медија су и Студио Б, „Дневник” и „Политика”. Накнадно, почетком октобра, јавни позив је објављен за још 11 медија, 10 локалних и новинске агенције Танјуг.
Министарство привреде тренутно у сарадњи са Министарством културе и информисања обрађује документацију добијену од Агенције за приватизацију која се тиче медија. Они би требало да предложе моделе приватизације за сваки медиј појединачно, односно да ли ће се ићи на јавну аукцију, тендерску продају, да ли ће бити предложен стечај.
Како незванично сазнајемо, први јавни позиви за продају медија могли би се очекивати крајем јануара или почетком фебруара следеће године.
У Министарству привреде, међутим, нису желели да говоре о било каквим детаљима. Како нам је објашњено, у понедељак ће бити објављене ближе информације у вези са јавним позивима за достављање писама о заинтересованости, као и предложеним моделима приватизације.
Пошто Министарство привреде донесе одлуке о моделу и методу приватизације, Агенција за приватизацију објавиће за сваки субјекат приватизације јавни позив за продају капитала, односно имовине или јавни позив за избор стратешког партнера, зависно од опредељеног модела приватизације, наводи се на сајту ове агенције.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.