Вести
26. 08. 2009.
Радна група за стратегију развоја медија
Министарство културе јуче је саопштило да је у току формирање радне групе која треба да сачини стратегију развоја медија и коју треба хитно усвојити.
Да ли је ужурбано приступање овом послу у некој вези са предстојећим изјашњавањем посланика о изменама Закона о јавном информисању или са иницијативом ЛДП која је такође позвала новинарска удружења да заједнички раде на медијској стратегији?
– Не, те ствари нису у вези. Крајем фебруара, одмах након именовања најавили смо израду стратегије медија која представља основу за дефинисање свих осталих докумената у вези са пословањем и улогом медија у друштву. Већ тада најавили смо то као приоритет у раду сектора медија – каже Наташа Вучковић-Лесендрић, помоћница министра културе за медије.Стратегијом ће поред осталог бити дефинисан и статус медијских јавних установа које је потребно трансформисати. – Тањуг је и даље на државним субвенцијама и његов положај треба регулисати јер ствара конкуренцију на тржишту осталима субјектима попут Бете и Фонета које су приватне агенције, па је трансформација неопходна – објашњава саговорница.
Радна група још није формирана али је министарство културе упутило позиве новинарским удружењима, Асоцијацији електронских медија и Асоцијацији медија која окупља највеће медијске куће како би се чуо и глас медијске индустрије а што до сада није била пракса. Први састанак предвиђен је за четвртак а у израду стратегије биће укључени и представници ОЕБС-а и Савета Европе
.Да ли ће у посао бити укључени и чланови радне групе за израду медијских закона о којој у јавности влада уверење да ју је формирало Министарство културе?
– Постоји само радна група која ради на изменама и допунама Закона о радиодифузији. При Министарству културе не постоји група која је ауторизована за писање свих медијских закона – тврди Вучковић-Лесендрић.
М. Петрић
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.