Вести
10. 10. 2014.
Променили истраживање после притиска Информера
Агенција “Partner research solutions” није одолела притиску дневника “Информер” и преко ноћи је променила резултате сопственог истраживања читаности дневне штампе у Србији!
Директор ове агенције Мирослав Шутић потврдио је за “Ало!” да је на интервенцију поменутог таблоида био приморан да им удвостручи вредност просечне дневне читаности у односу на ону која је званично објављена у среду на конференцији за медије.
На питање како је могуће да агенција овако драстично и експресно преправља податке из свог истраживања, Шутић каже: Људи из “Информера” били су бесни као рисови! Звали су нас и ми смо морали да прогутамо кнедлу и променимо резултате. Реч је о томе да се у оваквом истраживању оперише изворним подацима, који се добијају директно из фирме, али када њих нема, онда узимамо у обзир друге податке. У случају “Информера” смо имали податке из три извора, као и код других новина, али ето, испоставило да смо погрешили. После интервенције људи из “Информера” отишли смо код њих да нам покажу папире. Због тога су морали бити кориговани подаци о читаности објаснио нам је Шутић.
Он је додао и да су након тога морали да промене резултате истраживање и за друге медије. Коментар власника и главног уредника “Информера” Драгана Вучићевића јуче нисмо успели да добијемо јер није одговарао на наше позиве.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.