Вести
02. 10. 2014.
Поводом укидања емисије „Утисак недеље“ на Телевизији Б92
Политички или економски разлози?
Професор Марко Милосављевић са Одсека за новинарство на Универзитету у Љубљани поводом ситуације око укидања односно премештања, Утиска недеље са ТВ Б92 на Инфо канал исте куће истиче за Данас да је тешко дефинитивно констатовати да ли се конкретно ради о чисто економским разлозима или и политичким.
Економски разлози су чест разлог за отказивање емисија на комерцијалним телевизијама. Но, на другој страни, економски разлози су код неких власника само изговор иза којег стоји друга калкулација.
Понекад се ради о политичким пактовима или пријатељствима, због којих понеки власници укидају или мењају чак и успешне емисије или садржаје, ради својих личних пријатељстава или савезништава“, наводи Милосављевић.
Други могући разлог, према његовим речима, за укидање или цензурисање садржаја, премештање у мање еминентне термине или канале су економски мотиви власника, који често имају и друге компаније и друге интересе.
У сваком случају потребно би било видети резултате Утиска недеље, њене рејтинге и тренд тих рејтинга, па и успешност код оглашивача који су нажалост још један значајан аспект економског диктата или регулације медија како би могли добити добру слику разлога промена и пребацивања емисије“, оцењује наш саговорник из Словеније.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.