Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Ограничено рекламирањe слаткиша на ТВ
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

16. 07. 2014.

Извор: Бета

Ограничено рекламирањe слаткиша на ТВ

Мексичке власти су због све већег броја гојазне деце ограничиле време за рекламирање слатких напитака и хране на телевизији.

 

Министарство здравља је данас саопштило да је рекламирање тих производа на телевијзији забрањено од 14.30 до 19.30 радним данима и од 7.00 до 19.30 викендом, као и у биоскопима, пред пројекције филмова намењених свим узрастима.

Та одлука која је одмах ступила на снагу, требало би да за 40 одсто смањи број реклама висококалоричних производа.

Како се наводи у саопштењу, током ТВ-емисија намењених деци могу се рекламирати само производи који испуњавају нутриционистичке критеријуме.

Гојазност је један од великих здравствених проблема у Мексику, где је, по званиццним подацима, тежина 70 одсто одраслих и 30 одсто деце прекомерна.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси