Вести
17. 06. 2014.
Кампања за заштиту новинара у финалу Фестивала креативности
Кампања „Хронике претњи”, коју су реализовали агенција Сачи и Сачи Београд, Комисија за истраживања убистава новинара и ОЕБС нашла се међу финалистима у категорији „Усе оф Медиа” на највећем светском фестивалу креативности „Cannes Lions”, саопштила је Б92.
У сврху кампање, једна од 100 аутентичних претњи које су упућиване новинарима одабрана је и постала јавна тако што је анонимно писмо објављено у 70.000 примерака у дневним листовима „Блиц”, „Политика” и „Данас”.
У исто време, видео порука повезана са претњама упућеним истраживачким новинарима постављена је на веб-сајтове. Претње убачене у новине и постављене на интернет имале су за циљ да ставе читаоца у позицију новинара који примају претње свакодневно.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.