Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Кампања за заштиту новинара у финалу Фестивала креативности
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

17. 06. 2014.

Аутор: А. А. Извор: Политика

Кампања за заштиту новинара у финалу Фестивала креативности

Кампања „Хронике претњи”, коју су реализовали агенција Сачи и Сачи Београд, Комисија за истраживања убистава новинара и ОЕБС нашла се међу финалистима у категорији „Усе оф Медиа” на највећем светском фестивалу креативности „Cannes Lions”, саопштила је Б92.

У сврху кампање, једна од 100 аутентичних претњи које су упућиване новинарима одабрана је и постала јавна тако што је анонимно писмо објављено у 70.000 примерака у дневним листовима „Блиц”, „Политика” и „Данас”.

У исто време, видео порука повезана са претњама упућеним истраживачким новинарима постављена је на веб-сајтове. Претње убачене у новине и постављене на интернет имале су за циљ да ставе читаоца у позицију новинара који примају претње свакодневно.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси